Mendy B

Leuk resort!

Beoordeling van Eftalia Marin Hotel
4,0 van 5 bollen6 aug 2023 beoordeeld
De bedden zijn goed! Vooral de kamer met het zwembad in de achtertuin is erg nice. Het eten is een beetje iedere dag hetzelfde en een mwah, maar dat was ook wel ter verwachten voor zo’n groot resort. Het watermark en karaoke avond zijn top! En Ahmet van de summer gang deed het erg leuk. Mochten we nog eens terug komen in Turkije, zullen we dit resort zeker overwegen.
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 31 aug 2023
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience with us! We are delighted to hear that you enjoyed your holiday and that our team provided you with excellent service. It was a pleasure to have you as our Guest and we look forward to welcoming you back soon.

• travelup.com
Aan het strand
0.6 km van Eftalia Marin Hotel
Meer hotels in Turkler bekijken
Beoordeeld op 5 augustus 2023

Heel mooi hotel,heel aardig personeel nemen echt de tijd voor je.
Het eiland wat er bij zit met veel glijbanen is echt fantastisch, veel keuze aan eten erbij,wat ook bijna allemaal exclusief is.
Hotelkamers zijn heel mooi ,word elke keer top schoongemaakt. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2023
Eftalia Marin, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Eftalia Marin Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2023

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons! We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw vakantie en dat ons team u uitstekend heeft geholpen. Het was een genoegen om u als onze gast te hebben en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Eftalia Marin-team

Beoordeeld op 5 augustus 2023

heel goed hotel ook hele vriendelijke mensen nemen echt de tijd voor je. Ook zit er een leuk eiland bij waar je ook genoeg plekken hebt om te liggen. Het eten is goed en er zit ook veel bij de prijs inbegrepen.

Beste gast,

Hartelijke groeten,

Eftalia Marin-team

Beoordeeld op 30 juli 2023

Een heel mooi hotel, vriendelijke mensen. Lekker eten en drinken. De entertainment mensen zijn heel vriendelijk en lief, onze dochter is heel gek van 2 mensen. Ze is helemaal gek van Cansu, ze knuffelt en speelt samen met haar. Maakt met ons een praatje, heel lief!!
En İsmail is een jongen die onze dochter heel knap vind en die ook met haar knuffelt en praatje maakt met ons!

Datum van verblijf: juli 2023
Eftalia Marin, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Eftalia Marin Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2023

Beoordeeld op 19 juli 2023

We zijn 18 juli terug gekomen van een verblijf van 11 dagen in Eftalia Marin. Het was echt geweldig!
Het hotel is heel mooi en heeft een perfecte ligging. De omgeving is prachtig en de service is erg goed.
De medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam met name bij het zwembad op Eftalia Island. Speciale dank aan lifeguard Nuri en beachboy Cemil.
Alles in het hotel is schoon, het eten is goed en afwisselend en bijna alles is all inclusive ook op Island. De kamers worden goed schoon gemaakt.
Er is veel te doen bij het hotel. Er is volop animatie aanwezig en s' avonds is het erg gezellig op Island.
We gaan nooit voor de tweede keer ergens heen, maar hier komen we zeker weer terug!
Bedankt voor de onvergetelijke vakantie met name aan manager Emre voor de top service! Hopelijk tot volgend jaar!

Datum van verblijf: juli 2023
Eftalia Marin, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Eftalia Marin Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2023

Beoordeeld op 12 mei 2023

Is mooi hotel goede verzorging en prettig verblijf bedankt en komt zeker terug de kamers zijn heel mooi en zwembad was ook lekkerwas ik een hele fijne avond mee zeer goede Scow drank was ook lekker . Bedankt aan Cansu van animatie❤️❤️

Datum van verblijf: mei 2023
Eftalia Marin, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Eftalia Marin Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2023

Dear Guest,
Thank you for your lovely comment! We are delighted to hear that you enjoyed your vacation and that our team provided you with excellent service. We will share your comments with the team. It was a pleasure to have you as our Guest and we look forward to welcoming you back again.