ilir
België

Ik raad het niet aan

3,0 van 5 bollen18 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het hotel ziet er heel mooi uit, het zwembad is ook groot en schoon. De slaapkamers zijn goed uitgerust. Het menu is uitgebreid maar het is niet echt heerlijk. Het restaurant is wat rommelig en wat vies. De toiletten zijn ook echt vies. Het personeel is aardig maar ze kunnen het aantal bezoekers niet aan. Er is te weinig personeel. Jammer genoeg is er de strand een beetje klein
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: Goed navragen voor het boeken
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.6 km van Xafira Deluxe Resort & Spa
Word beloond met One Key
1.1 km van Xafira Deluxe Resort & Spa
Meer hotels in Turkler bekijken
Beoordeeld op 12 augustus 2023

Het is een heel slecht hotel, overal hing vieze putlucht geur. We hebben 2 verschillende kamers gehad en beiden stinken naar riool. Hotel is groot en heeft zodanig veel gasten, echter is de eetzaal en de hygiëne hier niet op gebaseerd. Nooit meer dit hotel voor ons!! Ook andere hotelgasten klaagden over de stank in de kamer en het smakeloze eten

Kamertip: Niet hierheen gaan
Beoordeeld op 12 augustus 2023

Èèn van de beste hotels die ik heb bezocht. Goeie locatie en vriendelijke werknemers.
Kamer waar we verbleven had een heel mooie uitzicht op het zwembad. Voor mij een reden om nog een keer terug te komen.
Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 24 september 2022 via mobiele applicatie

Is een leuke hotel vooral voor jonge mensen voor gezinnen zou ik dit hotel niet aanraden 24/7 muziek. De eten trekt letterlijk op niks zelf kan ik niet koken maar ik denk wel dat 100% beter kook dan wat je daar kan eten. Ik ben hier 11 dagen gebleven dit is geen ultra all inclusive eerder een 4 sterren hotel. Over hygiene ga ik zelfs niet praten tegels die van de douche vallen kamer die geen 1x is gekuist toen we daar verbleven. Enige dat positief was dat er veel jonge mensen aanwezig waren van mijn leeftijd, en hun hebben eigenlijk mijn vakantie wel goed gezet als ik jullie zou zijn zou ik 20 meter verderop kijken en gaan voor haydarpasha

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 25 juli 2022 via mobiele applicatie

We waren wat huiverig door alle negatieve reviews, maar onze ervaring met Xafira deluxe was toch super positief!
We kwamen laat in het hotel aan rond 02.00 uur in de nacht, helaas hadden we een verkeerde kamer gekregen maar dit is allemaal netjes opgelost door het personeel de volgende dag, er werd niet moeilijk gedaan of iets anders en we kregen netjes een excuus. Dit was onze enige incident tijdens onze vakantie. Door de kamer wissel hadden we geen kennis kunnen maken met onze “begeleider” van onze vakantie hij belde heel netjes naar onze nieuwe hotel kamer en via hem konden we tripjes etc regelen.

Er is genoeg te doen voor de kids, genoeg waterpret en de entertainment crew is ook erg actief en erg leuk voor de kids! In de avond is er ook genoeg te doen voor de kids!

Het hotel is all inclusive dus qua eten/ variatie kan je er zat van worden, maar er zijn genoeg restaurantjes om en nabij het hotel.

Ik las in een paar comments dat hun kamer niet schoon werd gemaakt, wij hebben elke dag op het knopje van room cleaning gedrukt en dat werd ook elke dag netjes gedaan, dus echt top!

Een echte persoonlijke aanrader als je in het hotel bent, boek een lekkere behandeling in het wellness centrum gelegen in het hotel zelf.

Er zijn ook genoeg marktjes in het hotel zelf, maak gebruik van de fotograaf hij maakt echt geweldige foto’s en verwerkt ze in een mooi fotoboek het ultieme souvenir!!
Als je tijd hebt als dame zijnde neem dan ook een bezoekje aan de kapper voor 11 euro kan je je haren laten wassen en föhnen/ straighten/ krullen wat jij wil!

Wij vonden al het personeel zeer vriendelijk en iedereen die een markt kraampje bezit was ook uiterst vriendelijk! Al met al top!

Kamertip: Maak gebruik van het wellness centrum in het hotel! En laat mooie foto’s maken door de fotograaf in het hotel.
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 7 december 2021 via mobiele applicatie

Nog nooit zown slecht hotel meegemaakt, en ik kom al jaren in Turkije!
We hadden een kamer op de begane grond. Toen we binnen kwamen hing er een vreselijk vieze put lucht. Dit aangeven, we konden de kamer veranderen tegen betaling!! Zeer slecht dus.
Kamer werd maar 1 x schoongemaakt en geen nieuwe handdoeken of toiletpapier gekregen. Daarnaast waren we met 5 personen en het heeft na veel zeuren bij de receptie, 3 dagen geduurd voordat we een extra bed kregen.
Eten zeer beperkt en koud.
Wachtrijen niet normaal, voor een drankje minimaal 15 min in de rij.
Echt nooit meer!!! Niet eens 1 ster waard

Kamertip: Vermijd dit hotel, en kies voor hetzelfde geld een betere
Datum van verblijf: oktober 2021