13/08/2014 Goedenavond, mijn vriendin is momenteel daar met haar gezin. Twee dagen geleden gearriveerd.
Eerlijk gezegd: vreselijk slecht !
Wij hebben er ook geboekt voor oktober en gaan aangetekend een overplaatsing vragen naar een ander hotel.
Enkele dingen: hotel is totaal niet af, geen aquapark maar een bouwwerf, nergens airco behalve op hun kamer.
Het personeel vindt er blijkbaar ook zijn weg niet, omdat het er zo groot is. Een enorm hotel, een supermooi gebouw en receptie maar daar blijft het bij. het personeel is overwerkt en zegt dat ze onderbezet zijn, men spreekt er ook geen woord engels voor de gasten.
Qua kamer: de kamer: vuil toen ze binnenkwamen... de douche sluit niet af waardoor de badkamer steeds onderloopt, de koelkast werkt niet op de kamer, er was niet gepoetst toen ze aankwamen... de WC was heel vuil, kalk in de douche... Er was ook geen kinderbed voor het zoontje (na 2 dagen nog altijd niet). Ze hebben betaald voor drie personen maar er werd gereserveerd voor 2 personen. Een andere kamer krijgen ze niet omdat er geen is.... (hotel van 850 kamers...)
Het personeel schijnt heel onvriendelijk te zijn, vooral in het restaurant. Men komt bijvoorbeeld binnen, het eten is snel op, geen koffie 's morgens (enkel oploskoffie) omdat het publiek vooral Russisch en Turks is. Het eten is niet lekker. Men komt zelfs al nieuwe tafellakens op je stoel leggen terwijl je eet, als suggestie om op te staan.
Er is een massa gasten waardoor je nergens aan een ijsje raakt of je moet uren aanschuiven (en dan zijn ze net op)... er zijn geen alcoholische dranken te vinden, ondanks de vemelding in de boeking.
Er is geen kinderanimatie. De animatie voor volwassenen: de muziek staat zo hard dat je elders moet gaan zitten..
Enzoverder, enzoverder.... Kortom: ik heb via *** geboekt in oktober maar ik ga op basis van hun klacht en fotomateriaal aangetekend schrijven voor een ander hotel.
Kortom: hun hostess zoekt momenteel een ander hotel.
Jammer !!
1.610
587
327
263
679