Jochen Venken
Opoeteren, België

Ondanks soms wat negatieve Recencies, Gewoon Boeken; Prima hotel!!!!

Beoordeling van Aydinbey Gold Dreams
4,0 van 5 bollen13 okt 2023 beoordeeld
Favoriet van het hotel
Traditiegetrouw zijn we ook in 2023, periode eind September, twaalf dagen richting de Turkse zon vertrokken. We hebben dit jaar een hotel gekozen waarvan de recensies zeer wisselend waren, van 1 * (en dus ronduit slecht) tot 4,5 * (en dus uitstekend).
We zijn heel blij dat we het aangedurfd hebben en de keuze genomen hebben om dit WEL te doen, ondanks de vele negatieve recensies.

Onze ervaringen:
* Onze aankomst bij het hotel (transfer) zat rond 12.30u (vlak voordat de kamers beschikbaar waren). We werden netjes uitgenodigd om gelijk deel te nemen aan de lunch (prima verzorgd), waarna de kamer wel beschikbaar zou zijn, wat ook zo was.
* Wij hebben de kamers als prettig ervaren. Bedden (Boxspring) zijn misschien voor sommige mensen wat hard, maar voor ons sliepen ze goed. Airconditioning die prima in te stellen was en ook zijn ding deed. Kamers waren wat ons betreft voor een 85% á 90% schoon. Kon een tikkeltje grondiger.
* Bij aankomst ervaarden we een behoorlijk opdringerige verkoop van de SPA faciliteiten, wat toch wel enkele dagen heeft geduurd, daarna lieten ze je wel gerust.
* Zwembaden etc zijn verder prima.
* Animatie is aanwezig, er is behoorlijk veel te doen, gaande van kinder animatie naar Darts, Water Volleybal, een sumiere aquagym les tot onderhoudende shows in de avond (die zich wel redelijk blijven herhalen). Animatie is verder niet te opdringerig om mee te doen, als je daar geen zin in hebt.
* Puntje van aandacht is het volume van de muziek bij de zwembaden. Deze staat voor wat ons beteft VEEL te hard. Tevens krijgt men het voor elkaar om de muziek bij het zwembad, die onder controle is van het animatie team tussen 10u en 17u te overspelen door muziek vanuit de bar aan het zwembad. Dus je hoort twee verschillende muziek door elkaar. Zeer storend. Regelmatig, zo niet elke dag gebeurt.
* Qua ontbijt, lunch en avond eten hebben wij persoonlijk niks te klagen, met die uitzondering dat het eten veelal lauw was. We vonden het lekker, er zat enige afwisseling in. Je hebt een buiten locatie (veelal Grill en gefrituurde zaken) en een uitgebreide binnen locatie. Zeer uitgebreide (koude) kant. Redelijk uitgebreide warme kant. Wat apart was, is dat we zo goed als elke dag naar Mayonaise moesten vragen. Ketchup lag er altijd, mayonaise niet. Na het te vragen werd het gegeven of zelfs neergezet.
* Strand locatie bij het hotel; eetgedeelte zit goed in elkaar met oa vers gemaakt pizza's. De locaties om te liggen is prima toegankelijk, bedjes staan dicht op elkaar.
* Algemeen puntje van aandacht is de taalvaardigheid van het overgrote deel van de medewerkers. Zeer beperkt Engels.
* De algemene ervaringen met het bar- en facilitair personeel was dat men vriendelijk en van goede wil was. De "managers" van de Spa vonden wij wat minder vriendelijk, eerder zakelijk. Animatie personeel was vriendelijk.

Alles bij elkaar hebben we een zeer prettige vakantie gehad, ons prima vermaakt, aan eten, drinken en gezelligheid zeker niets tekort gekomen. Dus gewoon aandurven ondanks de recencies en boeken!!!
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 14 okt 2023
Caro ospite Jochen Venken,
Come famiglia Aydınbey Gold Dreams, vorremmo ringraziarvi per il vostro commento positivo e positivo sul nostro hotel sul portale delle recensioni di Tripadvisor.
Siamo molto felici che tu sia rimasto soddisfatto dei nostri servizi alberghieri e che tu abbia lasciato felicemente e accumulato bei ricordi durante il tuo soggiorno nel nostro hotel.
Grazie per aver scelto Aydınbey Gold Dreams Hotel, saremo felici di rivederti durante la tua prossima vacanza.
saluti
Hotel Aydinbey Gold Dreams
Responsabile delle relazioni con gli ospiti
  • Agoda.com
3.2 km van Aydinbey Gold Dreams
3.6 km van Aydinbey Gold Dreams
Meer hotels in Turkler bekijken
Beoordeeld op 14 september 2023

Het hotel is gelegen in Alanya (wel een eindje ver van Alanya city/ ongeveer een uur verwijderd). Het eten was gevarieerd en lekker. Ik heb er althans van genoten. De indoor-pool vond ik heerlijk, omdat we meer privacy hadden vergeleken met het strand (en zee) dat superdruk was (met zeer korte kustlijn) De zee is verder lauwwarm. De kamers waren al in al netjes, maar hier en daar vergat men handdoeken te geven. We moesten er soms achter vragen, wat op zich niet echt een probleem was (want we kregen die wel). Animatie en shows waren minder (monotoon). Ik verwachtte meer variatie.

Datum van verblijf: september 2023
Guest Relation, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Aydinbey Gold Dreams, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2023

Lieber Gast,
Vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben und sich die Zeit für einen Kommentar genommen haben. Ihre positiven und negativen Kommentare, Ihre Ratschläge und Anregungen, die uns sehr wichtig sind, helfen uns, unsere Servicequalität auf die nächste Stufe zu heben. Ihre konstruktiven Kommentare werden berücksichtigt und an unser Managementteam weitergegeben. Wir würden uns freuen, Sie und Ihre Familie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüße.

Aydinbey Gold Dreams Hotel

Beoordeeld op 12 september 2023

Als we beginnen bij het eten dan loopt het hier al zwaar mis. Het eten is niet lekker, je kan zeggen bijna niet eetbaar. Elke dag het zelfde eten en amper afwisseling. Ook staat alles uren buiten in de warmte of zelfs in de volle zon. Het personeel is zeer onvriendelijk in het algemeen. Na uren reizen wordt je bij aankomst al meteen lastig gevallen voor een massage. Als je dit niet wil, komen ze je het daarna nog zeker wel een paar keer vragen tot vervelends toe. Want ja, we zijn Belgen en die hebben toch wel geld genoeg volgens hun. Op het strand is alles dicht op elkaar gedrukt waardoor er weinig ruimte is en dit niet echt fijn liggen is. Verder wil ik zeggen dat dit het geld absoluut niet waart is. Steek je geld dan beter ergens anders in, want het hier in stoppen maakt je depressief. Na dit hotel zou je nooit meer naar Turkije willen komen, als ik het 0 sterren kon geven deet ik dit.

Kamertip: Weg blijven hier

Mit freundlichen Grüße.

Aydinbey Gold Dreams Hotel

Beoordeeld op 1 augustus 2023

Super hotel. Alles was goed verzorgd. Top actieve animatie team! Goed verzorgd eten. We hebben als gezin genoten! Kamers waren schoon en medewerkers heel behulpzaam. Dit is een echte familie hotel. Privé strand en tevens activiteiten aan het strand.

Kamertip: Huur een auto om ook centrum alanya te zien en Cleopatra beach.
Datum van verblijf: augustus 2023
Guest Relation, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Aydinbey Gold Dreams, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2023

Lieber 67saidai, als Aydınbey Gold Dreams-Familie möchten wir uns ganz herzlich für Ihre freundlichen Worte und netten Kommentare bedanken. Wir freuen uns darauf, Sie und Ihre Familie im nächsten Urlaub wiederzusehen.
Mit unseren aufrichtigsten Grüßen..
Senem GULER

Beoordeeld op 25 juli 2023

Het is een leuk hotel animatie super gezellig eten is wel te doen niet heel bijzonder kamers zijn heel
Mooi shows savonds ook leuk en lekker dichtbij de bazaar elke dag is er wel iets te doen het is gewoon heel gezellig

Datum van verblijf: juli 2023
Guest Relation, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Aydinbey Gold Dreams, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2023

Lieber Gast,

Vielen Dank für Ihre angenehme Bewertung unseres Hotels. Wir freuen uns über Ihre besondere Erwähnung unseres Service. Gerne geben wir Ihr Feedback an unser Management weiter. Diese Art von Feedback steigert unsere Motivation enorm. Vielen Dank für Ihre Unterstützung und Ihr Vertrauen.

Wir würden uns sehr freuen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Wir sind bereit, Ihnen einen weiteren unvergesslichen Aufenthalt zu bieten.

Mit freundlichen Grüßen,
Senem GUELER

Beoordeeld op 22 juni 2023

Kamers konden beter voor de rest eten was wel goed wel regelmatig
Animatie was heel leuk en gezellig elke avond een ander show en door de dag heen verschillende activiteiten

Verschillende barren

Datum van verblijf: juni 2023
Guest Relation, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Aydinbey Gold Dreams, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2023

Sehr geehrte(r) Gast,

Wir freuen uns das Ihnen der Aufenthalt in unserem Hause gefallen hat und bedanken uns für Ihre Bewertung
Wir würden uns freuen Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen