Nadia

Pluspunten en minpunten van het hotel

Beoordeling van Aydinbey Gold Dreams
3,0 van 5 bollen14 sep 2023 beoordeeld
Het hotel is gelegen in Alanya (wel een eindje ver van Alanya city/ ongeveer een uur verwijderd). Het eten was gevarieerd en lekker. Ik heb er althans van genoten. De indoor-pool vond ik heerlijk, omdat we meer privacy hadden vergeleken met het strand (en zee) dat superdruk was (met zeer korte kustlijn) De zee is verder lauwwarm. De kamers waren al in al netjes, maar hier en daar vergat men handdoeken te geven. We moesten er soms achter vragen, wat op zich niet echt een probleem was (want we kregen die wel). Animatie en shows waren minder (monotoon). Ik verwachtte meer variatie.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
2,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 16 sep 2023
Lieber Gast,
Vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben und sich die Zeit für einen Kommentar genommen haben. Ihre positiven und negativen Kommentare, Ihre Ratschläge und Anregungen, die uns sehr wichtig sind, helfen uns, unsere Servicequalität auf die nächste Stufe zu heben. Ihre konstruktiven Kommentare werden berücksichtigt und an unser Managementteam weitergegeben. Wir würden uns freuen, Sie und Ihre Familie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüße.

• ZenHotels.com
3.6 km van Aydinbey Gold Dreams
Meer hotels in Turkler bekijken
Beoordeeld op 12 september 2023

Als we beginnen bij het eten dan loopt het hier al zwaar mis. Het eten is niet lekker, je kan zeggen bijna niet eetbaar. Elke dag het zelfde eten en amper afwisseling. Ook staat alles uren buiten in de warmte of zelfs in de volle zon. Het personeel is zeer onvriendelijk in het algemeen. Na uren reizen wordt je bij aankomst al meteen lastig gevallen voor een massage. Als je dit niet wil, komen ze je het daarna nog zeker wel een paar keer vragen tot vervelends toe. Want ja, we zijn Belgen en die hebben toch wel geld genoeg volgens hun. Op het strand is alles dicht op elkaar gedrukt waardoor er weinig ruimte is en dit niet echt fijn liggen is. Verder wil ik zeggen dat dit het geld absoluut niet waart is. Steek je geld dan beter ergens anders in, want het hier in stoppen maakt je depressief. Na dit hotel zou je nooit meer naar Turkije willen komen, als ik het 0 sterren kon geven deet ik dit.

Kamertip: Weg blijven hier
Datum van verblijf: september 2023
Guest Relation, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Aydinbey Gold Dreams, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2023

Mit freundlichen Grüße.

Aydinbey Gold Dreams Hotel
gr.gold@aydinbeyhotels.com.tr

Beoordeeld op 1 augustus 2023

Super hotel. Alles was goed verzorgd. Top actieve animatie team! Goed verzorgd eten. We hebben als gezin genoten! Kamers waren schoon en medewerkers heel behulpzaam. Dit is een echte familie hotel. Privé strand en tevens activiteiten aan het strand.

Kamertip: Huur een auto om ook centrum alanya te zien en Cleopatra beach.
Datum van verblijf: augustus 2023
Guest Relation, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Aydinbey Gold Dreams, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2023

Lieber 67saidai, als Aydınbey Gold Dreams-Familie möchten wir uns ganz herzlich für Ihre freundlichen Worte und netten Kommentare bedanken. Wir freuen uns darauf, Sie und Ihre Familie im nächsten Urlaub wiederzusehen.
Mit unseren aufrichtigsten Grüßen..
Senem GULER

Beoordeeld op 25 juli 2023

Het is een leuk hotel animatie super gezellig eten is wel te doen niet heel bijzonder kamers zijn heel
Mooi shows savonds ook leuk en lekker dichtbij de bazaar elke dag is er wel iets te doen het is gewoon heel gezellig

Datum van verblijf: juli 2023
Guest Relation, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Aydinbey Gold Dreams, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2023

Lieber Gast,

Vielen Dank für Ihre angenehme Bewertung unseres Hotels. Wir freuen uns über Ihre besondere Erwähnung unseres Service. Gerne geben wir Ihr Feedback an unser Management weiter. Diese Art von Feedback steigert unsere Motivation enorm. Vielen Dank für Ihre Unterstützung und Ihr Vertrauen.

Wir würden uns sehr freuen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Wir sind bereit, Ihnen einen weiteren unvergesslichen Aufenthalt zu bieten.

Mit freundlichen Grüßen,
Senem GUELER

Beoordeeld op 22 juni 2023

Kamers konden beter voor de rest eten was wel goed wel regelmatig
Animatie was heel leuk en gezellig elke avond een ander show en door de dag heen verschillende activiteiten

Verschillende barren

Datum van verblijf: juni 2023
Guest Relation, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Aydinbey Gold Dreams, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2023

Sehr geehrte(r) Gast,

Wir freuen uns das Ihnen der Aufenthalt in unserem Hause gefallen hat und bedanken uns für Ihre Bewertung
Wir würden uns freuen Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen

Beoordeeld op 7 augustus 2021 via mobiele applicatie

Leuke ervaring zomaar geboekt . Echt een gezin hotel mocht je kinderen hebben of met z’n tween. We hebben genoten. Veilig stralen ze ook uit. Personeel is echt behulpzaam van schoonmaak tot bediening en animatie niet te vergeten.👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Datum van verblijf: augustus 2021