Leyla Y

White city ervaring is

Beoordeling van White City Resort Hotel
5,0 van 5 bollen5 jun 2024 beoordeeld
Het zijn hele vriendelijke mensen, ze bouwen een persoonlijke band met je op. Ze zorgen voor een leuke en plezierige ervaring zonder verveling. En ze hebben een hele goede hospitalisatie! Ik zou het hotel zeker aanraden en ik zou er graag nog een keer willen komen.
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 8 jun 2024
Onze lieve gast,
Hartelijk dank voor uw positieve en leuke reactie.
Het maakt ons altijd blij om zulke leuke en positieve reacties te lezen. Namens al mijn collega's danken wij u voor uw leuke reactie.
Ons doel is om elke gast een onvergetelijke vakantie te bezorgen.
We zouden het leuk vinden om u weer bij ons te zien.
We hopen dat u tot die tijd goed voor uzelf zorgt.

Guest Relation
  • Vio.com
430.7 km van White City Resort Hotel
Meer hotels in Turkler bekijken
Beoordeeld op 15 mei 2024

Hotel was heel goed, we zijn heel content, heel goed eten heel goed consept mensen heel lief respect vol.
Schuimparty, sport zwemmers feest plaats, we zijn zelf van belgie gekomen we zullen zeker deze zomer en volgend jaar ook komen. Ik geef een 10/10

Datum van verblijf: mei 2024
White City Resort Hotels, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van White City Resort Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2024

Beste gast,
Wij danken u hartelijk dat u voor ons heeft gekozen en onze gast bent. Uw waardevolle opmerkingen zijn ook belangrijk voor ons. Als familie White City Resort heten wij u graag weer welkom.
Wij wensen u fijne en gezonde dagen!
Hartelijke groeten,
Gastrelatie

Beoordeeld op 15 mei 2024 via mobiele applicatie

Dikke hotel heel leuke personeel en heel hygiënisch 10/10 heel leuk aangenaam kan niet beter beste hotel vol met leuke mensen de turken zijn allemaal geweldig het is mij 3de beziek aan deze hotel dus zeker niet mijn laatste ik hoop dat jullie allemaal komen

Dear Guest,
First of all, thank you for choosing us for your holiday. On behalf of all our colleagues, we would like to thank you for being satisfied during your stay here and for sharing this nice comment with us.
We wish you happy and healthy days.
guest relationship

Beoordeeld op 14 mei 2024 via mobiele applicatie

Goed en schoon hotel ! We hadden een kamer met zeezicht geboekt en dat was helemaal top! Het ontbrak ons aan niets . Het eten was goed , soms niet helemaal warm , maar dat heb je in elk hotel wel . Overal leuke plekjes om te zitten en overal plek . We hebben een heerlijke week gehad en kijken er met plezier op terug!

Beste gast,
Hartelijk dank dat u voor ons heeft gekozen en onze gast bent. Uw waardevolle opmerkingen zijn ook belangrijk voor ons. Namens al mijn collega's danken wij u voor deze leuke reactie. Als familie van het White City Resort verwelkomen wij u graag opnieuw.
Wij wensen u fijne en gezonde dagen!
Hartelijke groeten,
gast relatie

Beoordeeld op 13 mei 2024

Geweldig hotel! Kamers worden keurig schoongemaakt, en beddengoed word elke keer vervangen. Goed onderhouden hotel met veel variatie in voedsel en drank en verschillende activiteiten met een geweldig animatie team! Zeker aan te raden als je een leuke, relaxte vakantie wil hebben met wat extra vermaakt door het animatie team met Ahmed, Vurkan, Sofia, Milana!

Datum van verblijf: mei 2024
White City Resort Hotels, Guest Services / Front Office van White City Resort Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2024

Beste gast,

Bedankt voor uw bezoek aan het White City Resort Hotel, we waren erg blij om uw reactie te lezen. Namens al onze collega's bedankt voor uw leuke reactie. Wij hopen dat wij u zo snel mogelijk weer mogen ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 mei 2024

Het was echt een top resort. Het animatie team was super leuk. Leuke activiteiten en een leuke interactie. Ahmet, Sofia, furkan en Milana waren echt top gasten, super leuke tijd met ze gehad Het eten en drinken was erg goed. Zwembad en alle andere voorzieningen waren top geregeld. Spa was heerlijk en de massage was goed die we hebben gehad. Oftewel topvakantie gehad

Met vriendelijke groeten,