William v

Vakantie

Beoordeling van Eftalia Splash Resort
4,0 van 5 bollen10 aug 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een gezellig familiehotel.
Eten is redelijk , mag wat meer afwisseling.
Zwembaden en glijbanen zijn top!
Eftalia Island is een leuke afwisseling, je kunt zwemmen in de zwembaden en gebruik maken van de zee.
Entertainment Ivan en Casper zijn de leukste van het stel. Zij komen elke dag meerdere keren een praatje en grapje maken. Ze organiseren elke dag genoeg dingen , je hoeft je niet te vervelen.
Als je van een grootschalig hotel houdt , kun je hier genoeg beleven.
Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 10 aug 2019
Dear O6638IVwilliamv

As Eftalia Splash Resort Hotel family ,we would like to thank you very much for your valuable review.

We are thrilled to hear that you had an enjoyable stay with us and you were satisfied with your stay in Eftalia Splash. Your compliments has been shared with the entire team.

As you are our valued guests,we hope to welcome you back soon!

Best regards

Go to your Happy Price
0.8 km van Eftalia Splash Resort
Meer hotels in Turkler bekijken
Beoordeeld op 31 juli 2019

Heel gezellig klant vriendelijk kind vriendelijk kamers zijn netjes top bestemming eten is heel goed geregeld goed en leuk zwemparadijs kinderen hebben het naar hun zin . Voor kinderen is er genoeg animatie volgend jaar willen we weer komen..!!

Datum van verblijf: juli 2019
splash g, Misafir İlişkileri van Eftalia Splash Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Dear Albert2000000

Our gratitude for your feedback and the kind compliments to our staff.
It is a delight to hear that we contributed to an outstanding holiday experience for you, which you fully enjoyed.
We would be happy to see and serve you again at Eftalia Splash Resort

Beste Albert2000000

Onze dank voor uw feedback en de vriendelijke complimenten voor onze medewerkers.
Het is een genot om te horen dat we hebben bijgedragen aan een uitstekende vakantie-ervaring voor jou, waarvan je ten volle hebt genoten.
We zien je graag weer in Eftalia Splash Resort

Vriendelijke groeten,
Gastrelatie

Beoordeeld op 23 juli 2019

We hebben een heerlijke vakantie hier, het animatie team is heel vriendelijk.

Nadelen. Geen wifi op de kamer, alleen in de lobby.
En savonds/ snachts is het er lawaaierig.
Het eten is redelijk ( niet heel veel afwisseling).
Een hoop Engelse en Russen.
Het bedienend personeel is niet echt vrolijk.

Voor de kinderen is er een hoop te doen.
Er zijn veel glijbanen, en veel zwem gelegenheid.
Genoeg bedjes.
En er worden genoeg spelletjes gedaan om het zwembad heen.

Al met al best een leuk hotel.

Datum van verblijf: juli 2019
splash g, Misafir İlişkileri van Eftalia Splash Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Dear Kim W

First of all, we appreciate your choice; it is our pleasure to welcome you in Eftalia SplashResort.
We want to thank you for taking your time and your effort to share your comments about our hotel on Tripadvisor.com.
Your opinions and observations are with greatest importance and assistance to us in order to be able to achieve the constant improvement, the guest satisfaction and the high quality service we strive.
Thank you for your assistance.

We are looking forward to welcome you again at Eftalia SplashResort.

Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

uitstekend hotel fantastisch personeel , eten meer dan goed zelf voor een critische eter , haden twee dagen maar lauw water om te douchen maar werd correct aangepast en een compensatie gekregen zonder achter te vragen zeker de moeite om ernaar toe te gaan met kinderen gaan dit jaar terug naar hetzelfde hotel

Datum van verblijf: augustus 2018
splash g, Misafir İlişkileri van Eftalia Splash Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Dear KurtM1257
Thank you very much for choosing our hotel and sharing your review.We're truly happy to hear that you had an enjoyable stay with us. Your compliments have been gladly shared with the entire team.
We hope to see you very soon and look forward to accompany you on your holiday again!
Best regards,
Eftalia Splash Resort's

Beste KurtM1257,
Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel en het delen van uw beoordeling. We zijn heel blij te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad. Je complimenten zijn graag gedeeld met het hele team.
We hopen u snel te zien en zien ernaar uit u weer te mogen vergezellen op uw vakantie!
Vriendelijke groeten,
Eftalia Splash Resort's
Gastrelatie

Beoordeeld op 20 oktober 2018

In de nacht aangekomen bij het hotel na een late vlucht vanuit Schiphol, bij binnenkomst werd direct gevraagd of we een upgrade (tegen betaling) wilden voor een familiekamer (we waren met 2 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 2 jaar ), deze genomen voor 20 euro per nacht. De volgende ochtend direct kennis gemaakt met het ontbijt van het hotel, wat stipt om 8 uur opent en stipt om 10 uur sluit. Bedjes bij het zwembad waren uiteraard zo goed als allemaal 'gereserveerd' door groepen Engelsen en Russen, die niet eens de moeite nemen om wat te gaan verliggen als er een bedje in het midden vrij is en je komt aanlopen met twee kleine kinderen. Beschamend. De kamers zijn OK, maar wel luidruchtig. Helaas laat de schoonmaak aan de wensen over. Het water bij het zwembad is koud, het Eftalia Island daarentegen is wel leuk, met een pendelbusje kun je er naar toe ( of lopen ). Al bij al, heb ik na twee dagen TUI gebeld voor een ander hotel omdat ik de mensen ( Engelsen en Russen ) niet trok, echt tokkie volk. De dagen die ik er ben geweest ( 4 dagen ) heb ik leuke en minder leuke dingen meegemaakt, helaas maken de andere mensen die ik hierboven beschreef het hotel tot een waar tokkie hotel, waar ik niet meer terug zou komen. Vind het jammer voor het personeel, wat erg aardig was.

Datum van verblijf: oktober 2018
splash g, Misafir İlişkileri van Eftalia Splash Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2019

Dear Guest Jon B

First of all, thank you for choosing Eftalia Splash Resort Hotel for your vacation. We are very pleased to receive your comments and points. Your precious review is very important for us to develop quality and standards of our service. We would like to welcome you back.

Eftalia Splash Resort

Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Op het eerste zicht is het geweldig! Maar als je er 1 dag bent geweest wil je meteen weer weg! Wat een tokkies zitten daar. Heel veel Engelse en Russen, heel onbeschoft en lawaaierig! Het water van het zwembad is zo koud dat de kinderen na 1 dag al een lelijk hoest hadden! De kamer worden niet fatsoenlijk schoongemaakt en al helemaal niet goed opgeruimd! De prullenbak nog vol, de badkamer gewoon nog vies! Nooit meer! We hebben meteen onze reisleiding geïnformeerd en voor een ander hotel gevraagd! Toen zijn we verhuisd naar Blue Waters Club in Side! 100% beter dan Eftalia! Ons zien ze hier nooit meer terug!

Datum van verblijf: oktober 2018
splash g, Misafir İlişkileri van Eftalia Splash Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2019

Dear Rif87

Thank you for choosing our hotel and for taking time to write a review. We are sorry to know that you was not happy with some sevices and wish you had take contact with us before going back, we could solv some points. But we took our notes and will talk this with the management to improve it.
We hope that this will not stop you from visiting us a second time and to see all the improvements,
We like to welcome you again in Eftalia Splash Resort.

Best regards