Engelen M
Herenthout, België

op sommige punten matig

Beoordeling van Gold Island Hotel
4,0 van 5 bollen19 jul 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het hotel bestaat uit twee delen het ronde en het rechthoekige(waar ik van denk dat het ouder is aan sommige mankementen en schimmels) met swim up rooms dat wij hebben. de badkamer is NIET proper schimmel in de doucheruimte. in blok B is er ook duidelijk minder keuze als in blok A aan de buffetten, (blok A 25 tegen 16 in blok B savonds) je kan wel in zowel blok A als B gaan eten. Veel Russen en Turken, waar er geen problemen mee zijn, de garçons zijn behulpzaam en vriendelijk. de zwembaden zij proper het adult zwembad is aan de swimup kamers en het is er echt stil. Op zich prijs kwaliteit is het niet zo slecht, ik denk niet dat wij nog terug komen in dit hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
4.2 km van Gold Island Hotel
0.9 km van Gold Island Hotel
Meer hotels in Turkler bekijken
Beoordeeld op 24 mei 2018

we hadden voor dit hotel gekozen omdat het zo speciaal oogt , het domein rond het hotel is ook prachtig , het zwembad , het privéstrand , alles prima , we hadden een mooie ruime kamer in blok A , het eten gevarieerd en lekker , ja heel tevreden met onze keuze

Datum van verblijf: mei 2018
GoldIslandHotel, Guest Relations Manager van Gold Island Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2018

Dear guest, on behalf of Gold Island Hotel, we would like to express our sincere gratitude for choosing our hotel for your holiday. We are very glad to hear that you met your expectations. We will receive your praise to animation team. Thank you one more time for taking time to review our hotel it is very important to us.
With kind regards Gold Island Hotel Managment

Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Heel goed gelegen hotel en een leuke architectuur. De eerste dagen hing er wel een heel onaangename geur in de lobby. Onze kamer was eerst niet vrij, maar dit werd de dag nadien direct rechtgezet. We zouden een fles wijn en fruitmand ter compensatie krijgen volgens de reisbegeleiding. Helaas hebben we die nooit gekregen. Kamers waren mooi en proper. Heel aangenaam en behulpzaam personeel, lekker eten (buffet) en uitgebreid ontbijt (buffet). Laat ontbijt werd steeds vroeger opgeruimd dan in de brochure stond dus veel eten was er niet meer dan. Mooi zwembad en leuke poolbar. De animatie was leuk, maar te weinig internationaal. Er werd iets te weinig Engels gesproken, maar vooral Turks en Russisch. Het hotel had positieve en negatieve punten, maar is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017
GoldIslandHotel, Manager van Gold Island Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Beste Emmanuela M,
hartelijk dank voor het nemen van u tijd om uw mening met ons en anderen te delen hier op Tripadvisor We vinden het jammer om te horen dat u de vekeerde kamer heeft gekregen en dat u geen fruit en wijn heeft gekregen. We zijn blij te horen dat u tevreden was over de kwaliteit van het eten, animatie, zwembad en kamer. Wist u dat we meerdere personeelsleden hebben die Nederlands spreken en zelfs een nederlandse in dienst hebben. Ook spreekt daarnaast veel personeel Engels. We hopen u weer terug te zien bij ons in het hotel. Nogmaals bedankt voor het delen van u mening
met vriendelijke groetten.

Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Sentido gold Island is prachtig gelegen en het hotel heeft een goede all in formule. Het personeel werkt hard om je een unieke onvergetelijke vakantie te bezorgen. We hebben een poolkamer in B blok met jacuzzi. We mogen van twee hoofdrestaurants gebruik maken.

Datum van verblijf: juli 2017
GoldIslandHotel, Yönetici van Gold Island Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2017

Beste Suzanne B,
hartelijkdank voor het delen van u meening op tripadvisor. uw posetive recentie betekend veel voor ons.
we hopen u snel weer te zien.
met vriendelijke groetten

Beoordeeld op 5 juli 2017

Zeg je SENTIDO dan verwacht je service, waar voor je geld en aandacht voor de gasten. Dit alles krijg je hier niet! Ontvangst was waardeloos, checkout idem. Kamer was mooi (b block) maar schoonmaak waardeloos na een hoop geklaag na 5 dagen schone kamer. Receptie, lokale reisagent en guest relations vinden het een top hotel en werken er pas een jaar. terwijl het voor 2 jaar terug wel een top hotel was. Veel vaste gasten waren aan het klagen over de huidige gang van zaken. Restaurant en a la carte idem.. GEEN SERVICE! lauw eten en geen aandacht voor de gasten. Zijn alleen druk met telefoon en opruimen. Manager snapt er ook niks van. Wij hebben spijt dat we deze locatie geboekt hebben en is totaal SENTIDO onwaardig. Mijn klacht loopt bij sentido en neckermann duitsland. Heb wel al contact gehad met neckermann call centre maar daar werd mij gezegd : tja wat wil je... nederlanders boeken altijd goedkoop via duitsland. Nou dat slaat nergens op. Lokale reisagent is puur een verkoopster en wil leuk gevonden worden. Mensen ... BOEK DIT NIET! van 5 sterren mag je toch wel iets meer verwachten dan alleen een grote vreetschuur. Service kennen ze alleen in de woorden NO en SELF SERVICE. Totaal geen bediening muv YUSUF EN EMIR bij poolbar. zwembad is klein en water is warmer dan een thermaalbad. Verder... oude bedjes. vieze parasalos en rommelig. Als je niks gewend bent is het leuk hier maar als je al veel hebt gereisd in div 5 sterren resort valt dit gigantisch tegen. WAARDELOOS is het hier echt SCHANDALIG hoe je hier als gast behandeld wordt.

Kamertip: A block is het ronde gebouw B block is deel adult only met weinig faciliteiten.
Datum van verblijf: juni 2017

Beste Tom F,
haretlijk dank voor het nemen van uw tijd om een recentie over ons te schrijven. ondanks dat u niet tevreden was is u meening toch belangrijk voor ons zodat wij toekomstige gasten tevreden kunnen stellen. Bij de check in bieden we altijd de gasten een welkom drankje? Zowel op de Receptie en Guest relations hebben we personeel dat er al meerdere jaren werkt! Wist u dat we een onafhankelijke foodengineer hebben in het hotel die dagelijks ons eten kontroleert! Waardoor we met zekerheid kunnen zegen dat de temratuur van ons eten volgens de europese standaart word geserveerd. Het klopt dat we in het bufet restaurant self servive hebben alleen geld dit niet voor de drankjes, bij beide snackbars en beide a la carte restaurands word u aan de tafel bediend. we zullen u dank aan Yusuf en Emir van de bediening door geven. Onse buiten zwembaden hebben de minimum tempratuur van 18 graad en max 20 ook dit wordt gecontroleerd meerdere mallen per dag door een onafhankelijk bedrijf. De kamer wordt ieder dag schoongemaakt het spijt ons dat u er niet tevreden mee was. We hopen u in de toekomst weer te zien zodat u onse vooruitgang kunt waarnemen. Nogmaals bedankt voor u recentie.
Met vriendelijke groetten.

Beoordeeld op 27 oktober 2016

voor de 2e keer bij gold island geweest.
dat zegt al meer dan genoeg.
heel fijn hotel.
zeer vriendelijk personeel en er waren er nog veel van vorig jaar dat zegt ook al veel.
overal wifi.
wij gaan zeker nog een keer terug.

Kamertip: alle kamers zijn goed en overal wifi
Datum van verblijf: oktober 2016