A040

Goed hotel!

Beoordeling van Eftalia Ocean
4,0 van 5 bollen18 mei 2024 beoordeeld
Trek je niks aan van de slechte beoordelingen… natuurlijk heeft het hotel minpunten, maar over het algemeen is het een prima hotel! Voor ons waren er maar 2 echte minpunten, en dat zijn de slechte bedden en de drukte in de eetzaal. Verder, als je met een aantal personen bent is het wel aangeraden om voor 09:00 je handdoek neer te leggen, gaat eigenlijk tegen mijn principe in, maar als je een leuke plek wil dan moet je dat wel doen… het staat helemaal vol met bedjes alleen zijn er ook veel mensen :)

De hotelkamers zijn ontzettend groot en wij zijn in dit hotel geen 1 onvriendelijk personeelslid tegengekomen. Kregen zelfs een upgrade naar een grotere familiekamer met 2 aparte kamers en balkon.
Er zijn veel zwembaden en glijbanen, zowel in het hotel gedeelte als het eiland gedeelte. Het eten is gewoon een goede 8. Dat je voor cocktails moet betalen is jammer, maar van te voren bekend, en het zijn wel goede cocktails. Voor kinderen is er ontzettend veel te doen. Zwembad was wel wat koud nog in mei, maar dat is even erdoorheen gaan :)

Personeel van de poolbar zijn toppers.

Mocht je een transfer willen met een prive taxi dan zou ik ella car transfer aanraden. Voor 75euro een luxe transfer naar het vliegveld van antalya.

Het hoofdzwembad is in onze 12 dagen 1x dicht geweest voor een aantal uur. Dan heb je gelukkig nog 100 andere zwembaden ;)

De pirate boat trip is ook een aanrader met kinderen!
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 19 mei 2024
Dear Guest, First of all, thank you for choosing our hotel and for your positive feedback. As Eftalia Ocean Hotel, we always aim to improve ourselves to satisfy your needs. We hope to see you among us on your next holiday and wish you a good day. Best Regards Guest Relations Eftalia Ocean
0.7 km van Eftalia Ocean
  • Vio.com
4.0 km van Eftalia Ocean
Meer hotels in Turkler bekijken
Beoordeeld op 18 mei 2024

In Mei met gezin zijn wij naar Eftalia Ocean gegaan voor ons was het de eerste keer in dit eftalia hotel. Het is een mooi groot hotel ( veel zwembaden) waar je van alles kunt vinden om te doen. Het animatie team bij eftalia ocean en eftalia island is erg leuk, wij hebben ontzettend gelachen. Er is bijna de gehele dag door wel eten en een 24/7 bar.

Datum van verblijf: mei 2024
Ocean Otel, Guest Services / Front Office van Eftalia Ocean, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2024

Beoordeeld op 18 mei 2024

Mooi hotel hele schone kamers. De hele dag door kun je eten van snacks tot 's nachts nog iets halen bij Burgerland. Leuk animatieteam met afwisselende activiteiten op Island waar iedereen naar toe kan....en de bes van het team is Ramo !! Kortom voor iedereen wat wils.

Beoordeeld op 9 mei 2024

Het is een super hotel super vriendelijk en behulpzaam ze verstaan je goed als je Engels praat. Het eten was super echt goed gaar niks op aan te merken. Enige minpunt was dat het water van zwembaden erg koud is. Er was wel veel te doen voor kleine kinderen en oudere kinderen. Echt super de kamers waren ook elke dag goed schoon.

Kamertip: Optijd je handdoeken bij zwembad leggen anders heb je geen plaats
Datum van verblijf: mei 2024
Ocean Otel, Guest Services / Front Office van Eftalia Ocean, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2024

Dear Guest

Firstly, we appreciate you spending your valuable time to submit your lovely comments about our hotel. We feel proud that we were successful in meeting your satisfaction and giving you an unforgatable hoiday during your stay in our property.
This type of beautiful review increases our motivation to give you and all our guests better and better services.

We always enjoy hosting such nice guests like you in our hotel,
We hope to see you again as soon as possible,

Best Regards
Guest Relations
Eftalia Ocean

Beoordeeld op 7 mei 2024

We zijn goed geholpen , het is hier erg schoon , vriendelijk personeel
Goed geholpen door Seyma en Ezgi
⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️
Her zwembad is zeer leuk voor de kinderen en je kan er lekker eten. Wel moet je opletten voorgladheid, maar het staat er goed aangegeven

Datum van verblijf: mei 2024
Ocean Otel, Guest Services / Front Office van Eftalia Ocean, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2024

Beoordeeld op 6 mei 2024

Wij hebben 11 dagen genoten in Eftalia Ocean.
Bij Guest Relations waren zeer zeer vriendelijk, beide dames (Ezgi & Çeyma) waren zo enorm vriendelijk en behulpzaam, TOPPERS!!!