Ксенія Б

Super hotel

Beoordeling van Numa Bay Exclusive Hotel
5,0 van 5 bollen7 sep 2023 beoordeeld
We waren in augustus met kinderen in het Numa Bay Exclusive hotel. Het was een onvergetelijke vakantie. Het eten in het restaurant is onovertroffen, de chef-kok is een meester in zijn vak. De miniclub is leuk en interessant, de kinderen speelden met Milana en Nino. Het gardenparty was geweldig. Het personeel is erg beleefd en altijd behulpzaam, het personeel van de receptie, schoonmakers en liefe Olga heeft ons veel geholpen om onze vakantie onvergetelijk te maken
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
burak salih kutluca, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Numa Bay Exclusive Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 8 sep 2023
Beste Ксенія Б,

Hartelijk dank voor deze prachtige reacties. Wij zijn erg blij dat u genoten heeft van uw tijd in ons hotel. Wij hopen dat u snel weer naar ons hotel komt.

Met vriendelijke groeten,
Go to your Happy Price
3.7 km van Numa Bay Exclusive Hotel
Meer hotels in Turkler bekijken
Beoordeeld op 30 juli 2023

Het hotel op zich is oke, locatie en zwembaden oke maar voldeed niet aan onze verwachtingen. Ik heb mijn keuze gebaseerd op de goede reviews maar het was een zonde van ons geld. ELKE dag hetzelfde eten, openbare ruimtes totaal niet hygiënisch, snackbars totaal niet hygiënisch, ons kamer werd niet 1 keer gepoetst, liften zo vuil als iets. De animators geven je alleen aandacht als je alles behalve turks praat, zolang ze maar fooi krijgen! Overbevolkt tot en met, nergens vind je een ligbed tenzij je om 5/6u al je handdoeken gaat leggen. Ik raad de hotel zeker NIET aan!

Datum van verblijf: juli 2023
Burak Salih Kutluca, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Numa Bay Exclusive Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2023

Beste Camper06381254956

We nemen uw opmerkingen in overweging. Bedankt voor het delen met ons wat u denkt te missen. We zullen non-stop blijven werken om al onze gasten gelukkiger te maken. We hopen dat u in de toekomst terugkomt naar ons hotel en zelf kunt zien hoeveel vooruitgang we hebben geboekt.

Hartelijke groeten

Beoordeeld op 8 april 2023 via mobiele applicatie

Zeker een aanrader! De medewerkers zijn enorm vriendelijk en sociaal. Lutfu en Okan zullen je met open armen ontvangen en er voor zorgen dat je je altijd op je gemak voelt en nooit verveelt. Ik kom zo snel mogelijk terug en ga de mensen missen.

Kamertip: Wees vriendelijk tegen de werknemers en je zal behandeld worden als een echte vriend en koning. (Hallo = merreba in het Turks)
Datum van verblijf: april 2023
Cagatay Ararat, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Numa Bay Exclusive Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2023

Beste Warre J,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zulke positieve opmerkingen te plaatsen.

We zijn altijd blij om te horen dat onze gasten een leuke tijd bij ons hebben gehad.

We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen bij Numa Bay Exclusive.

Hartelijke groeten,

Exclusief beheer van Numa Bay

Beoordeeld op 6 april 2023

Mooi hotel , goed verzorgde keuken , redders zijn wel iets te streng aan het strand je mag niet veel , animatieprogramma is wel top we hebben ons super geamuseerd en gelachen met o.a. Yunus , Ibrahim, Lutfu , Eda,Rebecca,.......

Datum van verblijf: april 2023
Özcan Pınar, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Numa Bay Exclusive Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2023

Hartelijk dank voor uw waardevolle opmerkingen.

Beoordeeld op 22 september 2022 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel, animatie is soft maar wel plezant. Ligging van hotel is ook goed.

Onze geliefde garçon ERAY,
Mükemmel bir servis ve tatil havasi yaşattigin icin TESEKKURLER

Abdurrahman & Esra

Datum van verblijf: september 2022
Özlem Ata, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Numa Bay Exclusive Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2022

Beste Abdurrahman & Esra,

Bedankt voor je prachtige feedback!

Het is een plezier om uw recensie te lezen, want de tevredenheid van onze gasten staat bij ons op de eerste plaats. We zijn blij dat je ons hotel en ons personeel leuk vond. We hopen u snel te zien!

Hartelijke groeten

Beoordeeld op 1 augustus 2022

Een groot, langgerekt hotel. De receptiemedewerkers kunnen wel een cursus klantvriendelijkheid krijgen en de Engelse taal machtig worden. Om 8.15 zijn alle ligbedjes al gereserveerd. Niet ingericht voor de massa in het hoofdseizoen en slechte voorzieningen qua rolstoelvriendelijkheid. Te veel mensen in een zwembad met veels te luide muziek. Het hoofdrestaurant is een grote vreetschuur met altijd hetzelfde eten. Het kinderbuffet is ook alle dagen hetzelfde en wordt om half 8 niet meer aangevuld. Aan de overkant zit een bazaar. Aan het strand is het rustiger alhoewel te weinig strandbedjes. De vlonder richting de pier blijven de wielen van rolstoel of kinderwagen vastzitten.

Datum van verblijf: juli 2022
Özlem Ata, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Numa Bay Exclusive Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2022

Dear Breeger,

We appreciate you have taken the time to share your impressions with us. We value your feedback and do not shy away from honest criticism regarding areas we need to improve. We would like to mention that we are sincerely sorry to read your review, and it is our duty to inform you that our goal is to create an atmosphere where our guests feel welcome, comfortable, and important and it's obvious we let you down. Most of our guests leave our hotel extremely satisfied with the level of service that they receive. We are disappointed that you are one of those very few guests who were not satisfied with our level of service.

We would really appreciate it if we could welcome you to our hotel again in the future to show you that changes are being made so you can fully experience our exceptional service and characteristic hospitality.

Kind Regards,