Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams68 US$
Priceline68 US$
Agoda.com68 US$
Tripadvisor68 US$
ZenHotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 2 november 2016

redelijk goed hotel, kamers zijn ruim, goed ingedeeld, en keurig schoon met een prima douche. Helaas geen lift aanwezig voor mensen die moeite met traplopen hebben. Beetje vreemd dat het personeel slecht engels spreekt terwijl het toch een doorgaans hotel naar Engeland is. Ook heel jammer dat er geen franse kaas is bij het ontbijt, terwijl er wel stokbrood was. Online ingechecked maar wederom geen sms met codes ontvangen.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
florence L, Gérant van Ibis Budget Dunkerque Grande Synthe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2016

Geachte klant
dank u voor uw opmerkingen die we zijn nuttig voor ons ameliorer.je verbaast me dat je niet hebt gevonden kaas dan hebben we 2 soorten refrigerente aangebracht in de etalage.
van harte.

Beoordeeld op 19 mei 2015

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
florence L, Gérant van Ibis Budget Dunkerque Grande Synthe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2015

Beoordeeld op 23 oktober 2014

Dit is een uitstekend hotel voorafgaand aan of na afloop van de oversteek Duinkerken/Dover in de vroege of late uurtjes. Het ligt op 15 km van de haven. Er is een besloten parkeergelegenheid bij het hotel. Kamers zijn schoon en hebben alles wat je voor een rustige nacht nodig hebt. Goed ontbijt en dat alles voor een uitstekende kwaliteit-prijs verhouding. Lastig kan alleen het inchecken zijn als de receptie gesloten is en de reserveringscode verwarrend is (nullen, een O of enen of een I) Gelukkig werden we laat op de avond goed geholpen via de intercom. On Line reserveren verliep overigens vlekkeloos.

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 7 oktober 2014

konden rustig inchecken, kamers proper en fris , ontbijt miniem maar lekker , koffie en thee automaat aanwezig maar wel prijzig ! sfeerverlichting kamers mooi ! extra kussens had leuk geweest en extra handdoeken . vriendelijk personeel

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com