Gratis annuleren tot 21/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 23/05/21
FindHotel
57 US$
BESPAAR 6 US$
Priceline63 US$
Expedia.com63 US$
eDreams63 US$
Beoordeeld op 11 juni 2019

Kamer en badkamer waren opzich schoon. Paar kleine schoonheid foutjes. Erg hard bed. Geen wc borstel. Front office heet je niet echt welkom. Ook geen interesse in hoe het verblijf was. Maar voor deze lage prijs een prima plekje voor een nacht.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 5 november 2018

Zeer goed prijs/kwaliteit. Vriendelijke medewerkers. Kamer en badkamer zijn netjes en voldoende voor 2 nachten. Ontbijt is goed. Verschillende keuzes, niets op aan te merken. Geen luxe maar alles aanwezig wat nodig is.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 14 februari 2017

Mooi modern hotelletje voor een vroege oversteek naar Dover Engeland. Wanneer er niemand bij de balie zit krijg je een code om toch naar binnen te kunnen. Kamers modern en prima bedden. Personeel wat humeurig, maar daarvoor waren we er niet....

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 2 januari 2017 via mobiele applicatie

Fast hotel Dunkerque ligt in de buurt van de docks waar de boten naar Dover vertrekken. Dat was voor mij de reden om hier te overnachten. Ligt uit het centrum in de buurt is niets dus om iets te eten (restaurant in het hotel was gesloten) moet je wel weer in je auto stappen. In de buurt zijn wat (fastfood)restaurants maar dat is te doen. Personeel is aardig en behulpzaam en spreekt ook Engels. Auto staat voor deur op een gratis parkeerplaats.
Vanwege vroeg vertrek geen tijd om te ontbijten. Wifi werkt niet altijd even goed maar is ook gratis.
Jammer dat er geen mogelijkheden zijn voor koffie/thee of andere drankjes (al was het maar een automaar).
Kamers zijn sober maar schoon en het bed is goed. Dus voor 1 overnachting is het goed te doen.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 17 september 2016

Ontbijt boven verwachting. Kamer schoon, klein, standaard voor deze budgetprijs. We zaten boven de ingang en dat is gehorig vanwege de rokers die daar plegen rond te hangen. De receptioniste was mogelijk een studente of vakantiewerker en had er weinig zin in. Geen Airco. Al met al toch een ruime voldoende. 15-20 minuten rijden naar de Ferry DFDS. Dit hotel kun je gerust nemen bij low budget.

Kamertip: Ver van de ingang, bovenste etage
Datum van verblijf: augustus 2016