“Typisch Frans restaurant met goed eten”
Beoordeling van Chez Jacques

Chez Jacques
Geclassificeerd als nr. 2 van 10 Restaurants in Bracieux
8 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan een gezellig pleintje in Bracieux is dit restaurantje gelegen. Wordt gerund door een Frans stel. Uiterst vriendelijke bediening en eten van goede kwaliteit. Niet bedoelt voor een snelle hap, maar gewoon ontspannen eten.

Datum van bezoek: juli 2020

1 september 2018 beoordeeld

Een klein restaurant in het centrum van Bracieux aan de oude markthal dat gerund wordt door drie jonge mensen.
We genoten van een vriendelijke bediening. Ook de kwaliteit van het eten was uitstekend én ruim voldoende. (Ik vrees dat ik me totaal niet herken in een aantal negatieve recensies.)

24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden een menu. De vraag voor een aperitief werd vergeten. Kwaliteit eten is matig, over alle gerechten dezelfde ketjap achtige saus zodat alles naar hetzelfde smaakt. Tussendoor extra water vragen duurt lang. Eindafrekening blijft ook lang op zich wachten. Er kan geen lachje af.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten van goede kwaliteit. Tempo van bediening en service beneden peil. Aanrader met stel dat tijd heeft. Afrader voor gezin met kleine kinderen op doorreis.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkt menu, maar lekker. Wel kleine porties. Beetje uit de tijd. Bediening wat uit de hoogte. Wij werden vrij snel geholpen vermoedelijk omdat we de eersten waren, maar we zagen dat anderen erg lang moesten wachten. Op de deur staat dat het om 19:00 u opengaat, maar dat bleek om 19:30 te zijn. Alvast een aperitief krijgen was niet mogelijk.

Reizigers die Chez Jacques bekeken, bekeken ook

Tour-en-Sologne, Loir-et-Cher
Tour-en-Sologne, Loir-et-Cher

In Chez Jacques geweest? Deel je ervaringen!