Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 124
PricelineUS$ 93
TravelocityUS$ 124
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Erg goed hotel dat nog aan het uitbreiden is. Ruime kamer, goede bedden en heel stil. Prima douche. 300m van het centrum waar smorgens gedanst wordt (7 uur). En het heeft ook nog eens een heel goed restaurant.

Datum van verblijf: juni 2019
Killawasilodge, Gerente van Killawasi Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Thank you for all your kind words about our services and staff, I will share with them your nice comment.
Guillermo Hoy

Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

Tip: boek een arrangement via hun website, dit was perfect georganiseerd. Hotel is prachtig gelegen! Je kan er wandelen, naar de hotsprings gaan of gewoon genieten van het uitzicht in de hangmatten. Doe zeker mee aan de gratis dagelijkse wandeling. Het restaurant is ook zeer lekker.

Datum van verblijf: mei 2018
Killawasilodge, Director Comercial van Killawasi Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2019

Muchas gracias por su comentario, apreciamos sus amables palabras.
Saludos,

Beoordeeld op 26 juni 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met een prachtig uitzicht. Kamers super ruim en schoon. Zeer goed bed en goede douche. Ook een goede verwarming aanwezig. Sfeervol restaurant met goed eten en lekker ontbijt. Zeker aan te raden is de wandeltour die het hotel s middags gratis aanbied!

Datum van verblijf: juni 2018
Killawasilodge, Director General van Killawasi Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2018

It was a great pleasure having you stay with us!.
Thank you for all your kind words.
I will let our staff know about your comment.

Beoordeeld op 13 februari 2018

We hebben twee nachten verbleven in Killawasi Lodge tijdens onze reis door Peru in de zomer van 2017. De kamer was ruim en proper. Verwarming werkte perfect, belangrijk aspect aangezien het 's nachts in die periode zeer koud kan worden.
Ook het restaurant van de lodge is een absolute aanrader, lekker eten en voldoende keuzemogelijkheden (ook vegetarisch).

Datum van verblijf: juli 2017
Killawasilodge, Propietario van Killawasi Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2018

Thank you for all your kind words,

Beoordeeld op 10 september 2017

We hebben twee nachten verbleven in dit fantastische hotel in juli 2017. We hadden een kamer met privaat terras uitkijkend op de vallei. De kamer was zeer ruim en in tegenstelling tot veel andere hotels in Peru, was er verwarming op de kamer. Dit is zeer aangenaam gezien het er 's avonds wel eens heel koud kan worden. Het hotelpersoneel was enorm vriendelijk. Mijn partner was ziek tijdens ons verblijf, maar het hotelpersoneel was zeer hulpvaardig en bracht zelf aangepaste voeding naar de kamer. Het eten in het restaurant is zeer lekker (de lomo saltado zou ik iedereen aanraden!).

Er wordt eveneens een gratis gezamenlijke wandeling aangeboden door het hotel. Ik zou deze aan aanraden, alleen werd er niet echt rekening gehouden met het wandeltempo van iedereen, wat het voor velen te lastig maakte.

Conclusie, ik zou dit hotel aan iedereen aanraden. Bedankt nogmaals aan José voor de goeie zorgen!

Datum van verblijf: juli 2017
Killawasilodge, Propietario van Killawasi Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2017

It was a great pleasure having you stay with us!.
Thank you for all your kind words, I'll be sharing this comment with rest of the staff members.