“Zomaar uit eten”

di 11/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 14 van 24 Restaurants in Elburg
6 juli 2020 beoordeeld

We waren met 2 stellen zomaar in Elburg beland. Zaten gezellig op terras met heerlijke biertjes. Wilden ook wat eten, maar binnen, want het begon te betrekken. Werd allemaal prima geregeld. We hadden alle vier wat anders besteld, maar alles smaakte prima. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2020

26 juni 2020 beoordeeld

Mijn vriendin en ik hebben hier heerlijk geluncht!
Op de foto zie je een bol carpaccio en een bol geitenkaas, beide rijkelijk belegd, erg smakelijk en voor een goede prijs.

De staf is ook erg vriendelijk.

Een echte aanrader.

24 juni 2020 beoordeeld

Helaas geen goede ervaring. Verheugd op een lekker avondje uit, maar viel zwaar tegen. 1,5 uur moeten wachten op het eten. Het vlees was gortdroog, koud, saus was nauwelijks ergens te bekennen. Volgens mij heeft het erg lang onder de warmtelamp staan wachten. Omdat we niet weer lang wilde wachten toch maar opgegeten, wel even aangegeven bij de ober. Helaas weer teleurgesteld richting huis.

24 juni 2020 beoordeeld

Vandaag even gefietst en gegeten in Elburg bij de zilverzoen. Uitstekende lunch en we werden prima geholpen. Het was er erg druk maar de bediening moest je naar de tafel brengen want er zelf heen gaan is er niet meer bij.

17 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt hier werkelijk op de koffie. Absoluut slecht. Onfatsoenlijk te woord gestaan echt onbeschofte opmerkingen die geplaatst worden door de eigenaren. Uiteindelijk maar weggelopen na een kwartier wachten op een kop koffie. Ik zou zeggen sluiten die tent. Is niks en wordt niks

Reizigers die Bistro Zilverzoen bekeken, bekeken ook

In Bistro Zilverzoen geweest? Deel je ervaringen!