Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Prachtig landgoed voor een boswandeling

Beoordeeld op 28 januari 2020
GuidoS27
Duiven, Nederland
Bedstee maar niet om te slapen!

Beoordeeld op 15 december 2019

Meer info
vanaf 184,68 US$
Meer info
Beoordeeld op 28 januari 2020

Het landgoed is zowel bij mooi als slecht weer een belevenis, iedereen kent de mooie haag, maar er is ook kapelletje op de berg dat je kan bezoeken. Kortom een prachtig stukje natuur zo dicht bij Arnhem en het oude Kema terrein, Bereikbaar per fiets, de bus (6 min vanaf CS) of de auto

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 15 december 2019

Prachtig landgoed met mooie glooingen, boerderijen, viivers en beken en niet te vergeten de "bedstee" een door bomen overstrekte bospaden.
Ik kom hier al 60 jaar. Vroeger stekelbaarsjes en salamanders vangen en bootje varen in en op de vijvers die aaneensluiten dmv beken. De hoogst gelegen vijver ontspringt uit een ondergrondse beek.
Perfecte plek om je hond uit te laten en in de vijvers te laten zwemmen.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk wandeling gedaan. Onze beagle kan niet overal los ivm schapen, paarden etc. Maar hier was het prima te doen. Mooie herfstkleuren in het bos. Prima wandelpaden en mooie groene weide.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2018

Je kunt hier heerlijk wandelen, paar kilometer routes en de hond kan lekker los. Kom wel op tijd, want aantal parkeerplaatsen is beperkt. Na het wandelen lekker koffie met taart bij de hoeve. Erg heuvelachtig, dus je moet wel goed ter been zijn.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 20 mei 2018

Vandaag met lekker zonnig weer naar en door de Groene Bedstee op Landgoed Mariëndaal gewandeld. Het is een oude, tunnelvormige beukenhaag. Wij waren er al eens eerder geweest en het blijft wel interessant, maar wij vinden bossen erbij en de lanen met de enorme beuken nog mooier.

Datum van activiteit: mei 2018