Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Beoordeeld op 8 april 2019

De speciale plaatsen waar honden hun behoefte mogen doen worden massaal genegeerd door honden eigenaren. De eigenaar van de camping vindt dat men weet wat wel en niet mag en wil geen aanvullende maatregelen nemen om deze smerigheid te verminderen.

Datum van verblijf: januari 2019
Enrique F, Gerente van Alannia Costa Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2019

Ja, we geven er veel om. We doen al het mogelijke om te informeren. Soms gebeurt het
maar we zullen blijven werken zodat mensen de regels respecteren.

groeten

Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Mooie nieuwe chaletjes. Verrassend was dat er ook een vaatwassertje in zat.
Netjes. Schoon. Matrassen redelijk goed en niet zo doorzakkend, maar toch zacht (misschien volgend jaar alweer anders, dat weet je nooit)
Jammer genoeg geen ligstoelen.
Niet bijzonder veel ruimte binnen. Voor 2 personen en evt kinderen voldoende.

Datum van verblijf: februari 2019
MarjalResortsOficial, Técnico Social Media van Alannia Costa Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

hello,

We zijn heel blij te horen dat je zo genoten hebt van onze Bungalows Havana.

Wat de grootte betreft, ze zijn ontworpen voor 5 personen.

We hopen je snel weer te zien bij Marjal Resorts Costa Blanca.

Het team van Marjal Resorts.

Beoordeeld op 25 december 2018

Resortachtig concept met veel faciliteiten, zoals een buiten-/binnen zwembad, fitness, een winkel, kapper en een prima restaurant. Ruime plaatsen, wel zonder afscheiding, wat wel minder privacy biedt, maar omdat er veel open plaatsen waren stonden wij redelijk vrij. Prima sanitair. Super wifi waarvoor door een bedrijf een router in je camper wordt geinstalleerd. Kosten 10€ per week. Free wifi is alleen bij de recepte beschikbaar en die was matig. Jammer is dat er zo ontzettend veel honden op de camping waren, waarbij het centrale voetpad als uitlaatterrein werd misbruikt. Baasjes moeten eens nodig opgevoed worden.

Datum van verblijf: december 2018
MariGomezG, Director de Relaciones con Clientes van Alannia Costa Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Hola!!

Wij danken u vriendelijke voor u reactie, wij zijn blij dat u heeft genoten van u vakantie op de camping.

We zullen rekening houden met uw mening. En we hopen in de toekomst te verbeteren en voldoen aan alle onze diensten.

Nogmaals bedankt en we hopen U nog een keer te zien.

Vriendelijke groet,
Mª Carmen Gómez

Beoordeeld op 2 oktober 2018 via mobiele applicatie

Met de kinderen en kleinkinderen dagje aquapark Marjal gedaan. Intree 12 euro. P.p. Duur voor wat het park te bieden heeft. Voor kleine kinderen is er betrekkelijk weinig te doen. Wel is er een restaurant in de buurt om even te lunchen. Toezicht van badmeester aanwezig.

Datum van verblijf: oktober 2018
Enrique F, Director General van Alannia Costa Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2018

Bedankt voor uw mening
We hopen dat je ons opnieuw bezoekt.

Beoordeeld op 25 september 2018

Deze camping bewust geboekt vanwege de faciliteiten, en de ligging in Spanje. De camping is goed onderhouden, 2 mooie zwembaden (ze mogen alleen wel een keer de tegeltjes in het zwembad van alg ontdoen). We hadden een Bali Plus bungalow, vlakbij het centrum van de camping. Prima huisje! bedden iets wat hard, en inventaris in de keuken kon wel iets beter. Verder vriendelijke medewerkers, in het zwembad zijn ze wel erg streng, maar daar zullen ze wel redenen voor hebben. Achterop de camping zijn ze druk aan het bouwen nog. Prima 10 dagen gehad, huisje was schoon. Enige nadeel is dat er in de directe omgeving helemaal niets te doen is. En het restaurant op de camping vreselijk is.

Kamertip: Bali plus bungalow liggen vlakbij het centrum van de camping.
Datum van verblijf: september 2018
MariGomezG, Director de Relaciones con Clientes van Alannia Costa Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018

Geachte Klant,

Ten eerste, willen we U bedanken omdat U uw tijd heeft besteed om uw ervaring te meededelen.

Nogmaals bedankt en we hopen U nog een keer te zien.

Vriendelijke groet,
Mª Carmen Gómez