ibis Budget
Hotels.comUS$ 53
Booking.comUS$ 53
ZenHotels.comUS$ 55
Beoordeeld op 26 oktober 2017

Tevreden over de afmeting van de kamer, onze zoon van 8 had een prima stapelbed. Ontbijt voldoende. Een eenvoudig hotel met alle voorzieningen, precies wat we zochten. Voor herhaling vatbaar. Dankjewel

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ibis Alicante h, Manager van Ibis Budget Alicante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2017

Geachte Judith

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Budget Alicante erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Beoordeeld op 13 oktober 2017

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ibis Alicante h, Manager van Ibis Budget Alicante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017

Beoordeeld op 27 september 2017

Hotel is prima. Prijs ontbijt, is prijzig. Vooral als je wat ouder bent eet je niet zoveel.
Openbaar vervoer is een meerwaarde. hoef dan geen gebruik te maken van je eigen auto. Prima, als uitvalbasis naar de verschillende plaatsen en Allicante is een mooie plaats. Daar kun je uit eten gaan en heb je geen zin om naar een ander plaats te gaan, dan kun je bij Ibis restaurant goed terecht voor goed eten. Uitzicht op strand is mooi.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Ibis Alicante h, Manager van Ibis Budget Alicante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2017

Geachte

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis budget Alicante erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 8 september 2017

De kamer zag er heel netjes uit, we waren heel tevreden. Ook prettig dat er nog gegeten kan worden in het naastgelegen Ibis hotel. Als je vroeg moet vertrekken op Alicante airport is dit hotel uitstekend geleden.
Binnen 10 minuten ben je op het vliegveld.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ibis Alicante h, Manager van Ibis Budget Alicante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2017

Geachte Yvonne

Beoordeeld op 20 november 2015

Eėn overnachting gedaan hier. Vrij kleine kamer, met alles wat je nodig hebt. Krappe douche, apart toilet. Bedden gemiddelde grote, maar wel goed. Televisie, gratis wifi. Inchecken bij het gewone ibis hotel ernaast. Gratis parkeren op de afgesloten privėparkeerplaats van het hotel. €35 voor 1 nacht. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: november 2015
Didier H, Responsable relations clients van Ibis Budget Alicante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2016

Dear Sir, Madam,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel ibis. It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Sincerely