Gratis annuleren tot 16/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Booking.comUS$ 197
travelup.comUS$ 196
TraveluroUS$ 197
Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

Modern hotel in oude stad vlak bij strand, jachthaven, shopping area, restaurants en bars. Grote propere badkamer, mooie kamer met groot bed. Op laatste dag hadden we ‘s avonds pas een vlucht en we mochten nog douchen in fitness. Ontbijt meer dan voldoende keuze. Heel vriendelijk personeel aan receptie.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 26 november 2018

mooi proper hotel in centrum van Alacant, vriendelijk personeel, mooi en propere kamers, ontbijt ok , enkel spek en ei was koud, koffie machine werkte maar half, maar voor de rest alles voldoende om een stevig ontbijt te kunnen nemen.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

Prima kamer voor 2 personen met een ruime en schone badkamer. Wij hadden uitzicht op huizen aan de overkant waar we bij elkaar naar binnen konden kijken. Kamer is relatief donker omdat er huizen aan de overkant staan niet ver weg.
Een hotel om aan te raden. Locatie is heel goed voor het strand en de stad.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 12 februari 2018

Goed hotel, met een eenvoudige kamer en schone badkamer. Ontbijt was goed. Hotel is mooi gelegen in het centrum en alles is op loopafstand te bereiken, ideaal.
Het kan s' nachts wel wat gehorig zijn tijdens het weekend.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 16 november 2017 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamers met goede (vrij harde) bedden. Hadden mooi uitzicht (kamer 409) op castillo. Parkeren in nabij gelegen garage tegen speciaal tarief. Vriendelijke receptie medewerkers. Vele leuke plaatsen in de buurt om te ontbijten.

Datum van verblijf: november 2017