Gratis annuleren tot 16/07/22
Expedia.comUS$ 136
travelup.comUS$ 142
TravelocityUS$ 136
Beoordeeld op 28 juli 2019

Nu voor de tweede keer hier gelogeerd. Super schone kamers en fijne service en uitgebreid ontbijt buffet.
Hotel is midden in de stad, taxi plekken om de hoek. 10 min lopen naar de boulevard en strand.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 17 januari 2019 via mobiele applicatie

Prima kamers, netjes verzorgd grote badkamer, kamers zijn geluiddicht want hotel ligt aan een drukke weg.
Was erg warm op onze kamer dus raam moest open, kregen het niet geregeld met de airco. Ontbijt is uitstekend, personeel in de ontbijt ruimte ook, complimenten voor deze mensen.
Receptionistes vriendelijk en correct.
Erg centraal gelegen in 5 minuten lopend naar de boulevard

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 26 december 2018

Het hotel ligt zeer centraal in Alicante. De kamers waren schoon en de badkamer was prima.
Het ontbijt was goed en meer dan voldoende keuze. Het allerbelangrijkste vonden we de ligging. Het ligt tegenover de centrale markthal. Een walhalla voor vis, vlees en groente. Een van de leukste plaatsen om in Alicante te bekijken. Tevens ligt het 500 meter van vele restaurants en cafeetjes. Verder is het aardig winkelen in deze stad, maar het eten is hier het belangrijkste om te doen. Parkeergelegenheid in de buurt voor 12,50 per dag. Veel plezier !

Kamertip: Indien hoog gelegen leuk uitzicht over de stad. Mooiste is richting berg met oud fort
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 23 mei 2018

*propere ruime kamers
*wel jammer dat er geen kleine koffiezet op de kamer was
*zalig bed!
*mogelijkheid om raam ook te kunnen openen
*stille airco
*tegen weekend aan wel veel lawaai op straat
*jammer dat er geen (rooftop)terras is
*ontbijt is vers en behoorlijke keuze, doch basis maar werd gedurig aangevuld

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 15 januari 2018 via mobiele applicatie

Aangenaam hotel. Kamers wel gehorig. Goede prijs kwaliteit verhouding. Uitgebreid ontbijt vanaf 07.30 u tijdens de week. Er waren zelfs churros. Rechtover de markthal en op wandelafstand van de Esplanada. Zeker een aanrader voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde alleen