3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 128
NH HotelsUS$ 128
Hotels.comUS$ 128
PricelineUS$ 128
TravelocityUS$ 128
HurbUS$ 133
Beoordeeld op 18 november 2019

Zeer goed hotel, zeer lekker ontbijt, super vriendelijke bediening. Heel ongezellige ontbijtruimte, niets knus. Nodigt ook niet uit om ‘s avonds gezellig iets aan de bar te drinken. Zat nooit iemand en was kaal. Nochtans zou dat ideaal zijn gezien de ligging, weinig anders in de buurt.
Verbinding naar centrum is een mooie wandeling.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
p_nogales, On site event manager van NH Alicante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Dear Guest,

Thank you very much for taking a few minutes to write about your experience at our NH ALICANTE hotel and for the good recommendations you make about our services.

We are sorry that our restaurant has found it unwelcome, let me inform you that this week we have renovated some of the furniture and we have achieved a much more pleasant and welcoming atmosphere.

We look forward to welcome you whenever you need to stay in Alicante and enjoy our improvements.

We wish you a happy day.
Kind regards

Beoordeeld op 9 november 2019

Wij waren een weekje naar Altea maar helaas zat ons hotel de laatste nacht volgeboekt. We gingen op zoek naar een hotel voor de laatste nacht, die ook redelijk dichtbij het vliegveld lag (lekker makkelijk voor vertrek). De foto's zagen er veelbelovend uit maar wij vonden het erg tegenvallen. De receptie is redelijk modern maar zodra je de gangen van de hotel door loopt zie (en ruik) je dat dit hotel verouderd is. Een vieze vloerbedekking leid je naar je kamer. In de kamer lag laminaat (o.i.d.) wat al erg goedkoop oogt. De deuren naar het balkon sluiten niet goed, daardoor erg veel herrie van de auto's van de rotonde die voor het hotel ligt. De badkamer ook verouderd (kranen los, schimmelplekken) en de kamer rook naar sigaretten. De koelkast (minibar) maakt erg veel herrie (wij trokken de stekker er uit). Op het dak is een zwembad.. eerst allerlei trappen en gangetjes door om er te komen, maar dat mag de naam zwembad niet echt hebben. Ca 2x5 meter? Ook weer een afknapper. Het ontbijt was niet slecht, maar ook niet uitgebreid. Dit hotel viel ons echt tegen. Wij hadden beter verwacht van NH hotels.. De locatie is prima. Je kan alle kanten op (met een auto). Parkeren in de garage kost geld, maar parkeren langs de straat is kosteloos en genoeg plek.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 20 september 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel werd mij aanbevolen door een zakenrelatie bij wie ik in Alicante moest zijn.
Prima zakenhotel die ik van harte aanbeveel. Ruime en schone kamer die van alle gemakken voorzien is.
Zeer vriendelijk en Engels sprekend personeel.
Goed en uitgebreid ontbijt.
Het hotel is redelijk ver van het centrum verwijderd +/_ 2km maar heeft als voordeel dat er weinig tot geen lawaai uit de omgeving is.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 juli 2019

Gewoon een uitstekend hotel met een prima ontbijt buffet
Nette schone kamer met een goedwerkende airco.
Valt verder niet zoveel aan toe te voegen behalve dat het meubilair in het restaurant iets comfortaber mag.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
p_nogales, On site event manager van NH Alicante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Dear Guest,

Thank you for your time in writing about your stay at NH ALICANTE.

We are pleased to read that you had a pleasant experience and we appreciate the recommendations you make to other Tripadvisor users.

Soon, we will make a reform in the restaurant and we will change all the furniture. We look forward to receiving you again at our hotel to enjoy this improvement.

Thank you very much and best regards,

Paloma Nogales

Beoordeeld op 5 maart 2019

Wij, gepensioneerd echtpaar boekten dit hotel voor 1 nacht als uitje vanuit onze overwinterplaats in Benidorm.
Het is uitstekend bevallen en we hebben inmiddels nog een nachtje geboekt.
Wij bevelen dit hotel dan ook van harte aan!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
p_nogales, On site event manager van NH Alicante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Lieber Gast,

Vielen Dank, dass Sie sich ein paar Minuten Zeit genommen haben, um Ihren Aufenthalt im NH ALICANTE Hotel zu bewerten und die guten Empfehlungen, die es über uns gibt.

Wir hoffen Sie wieder zu erhalten und bieten Ihnen eine ebenso angenehme Erfahrung.

Einen herzlichen gruß,
Paloma Nogales