Gratis annuleren tot 27/08/22
TravelocityUS$ 101
Orbitz.comUS$ 101
eDreamsUS$ 107
Beoordeeld op 29 juni 2014

Dit hotel ligt midden in het centrum, nabij de zee, winkels, en restaurants. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een mooie ruime kamer met een balkon aan de straatkant. We waren er tijden het Hogueras Festival, er was wel veel lawaai buiten door de feesten, maar dat stoorde ons niet. Ideaal hotel voor een citytrip in Alicante!

Datum van verblijf: juni 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 maart 2014

Erg vriendelijk personeel aanwezig en de ligging is perfect.
Op paar minuten afstand lopen meteen het strand in zicht.

Castello Santo Barbera is peanuts ,als je m zoekt zie je het al vanaf de rambla nunez uitsteken.
Bushalte staat voor het hotel wat juist ideaal is en in de omgeving zijn er tal van eetgelegenheden.

Voor de volgende keer, zeer zeker de moeite waard om weer in dit hotel een kamer te nemen.

Datum van verblijf: februari 2014
Beoordeeld op 2 juli 2013

Erg vriendelijk personeel, hotel ligt op 1 minuut lopen van de restaurants en bars in de oude stad. En op 2 minuten van het strand. Mooie kamers, zeker waar voor je geld. Hotel vind ik eigenlijk drie sterren waard ipv 2.

Kamertip: vraag wel even na of je kamer een raam heeft
Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 10 augustus 2012

Heb gevraagd om een bepaalde kamer (een half jaar geleden) voor iemand die daar in augustus wil verblijven.
Ze zeiden (terecht) dat ze het niet konden reserveren maar willen wel een notitie hiervan maken.
Degene die daar nu verblijft kreeg precies de kamer die ik had gereserveerd.
Geweldige service.

Datum van verblijf: augustus 2012
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 augustus 2012

De kamers van hotel Rambla te Alicante zijn klein, eenvoudig en het meubilair is niet met de tijd meegegaan.Toch is het een aanbevelingswaardig hotel omdat het namelijk wel schoon is en zeer gunstig gelegen ten opzichte van het centrum en de haven.
Verder beschikt het over een prima airconditioning.Bus stopt voor de deur.
Prijs/kwaliteit staat goed in verhouding.

Kamertip: Vraag een kamer met balkon, deze zijn aan de voorkant, overdekt, met schuifpui en erg gezellig met een mooi uitzicht over de rambla.
Datum van verblijf: april 2012