5 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 09/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 10/07/22
FindHotel
Hotels.comUS$ 239
PricelineUS$ 238
TravelocityUS$ 239
Beoordeeld op 23 juni 2020

Fijn en verzorgd hotel, goed ontbijt en voor mij lactosevrije melk in de cappuchino ( even van tevoren aanvragen!). Op loopafstand van de winkels, de haven , de restaurants en de mooie lange wandelpromenade. Bij regen zit er op half uur lopen een shoppingmall.Op het dakterras staan een aantal ligbedden waar je toch heerlijk voor een uurtje ofzo even kunt liggen.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Elke zondag is er een brunch van 13.00-15.30 uur. Vriendelijke ontvangst met cava. Er wordt onbeperkt cava, wijn en niet alcoholische drank geschonken. Genoeg keuze uit vis, vlees en vegetarisch opties.

De brunch is zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: januari 2020
franciscoc862, Director General van Hospes Amerigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Dear Ms. NarimaSardha,
We are thrilled to learn that you enjoyed our Sunday Brunch with live Jazz at the Bristó Amérigo.
We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again.

Beoordeeld op 21 november 2019

Vriendelijk en gastvrij ontvangst. Niet : ‘what can i do for you?’ Maar welcome, have a seat, and would you like to have some refreshment?
Geen keycard , maar een sleutel, die je kunt inleveren als je erop uit gaat.
Mooie lobby die ook eens lekker ruikt.
Ruime kamers. Bij ons een minpunt: geen uitzicht. Alleen een afgeplakte raam. Toch wel belangrijk als je wakker wordt en even naar buiten kan kijken wat voor weer het wordt of hoe mooi het is. En douchen in een bad was niet echt handig , maar voor een korte trip , zet je hierover heen.
Ontbijt was goed. De tapasbar serveert hoge kwaliteit eten! 2 keer gegeten.
Graag wil ik Maricarmen een compliment geven. Zij is een harde werker die de gast zich belangrijk laat vinden. Zij komt warm en oprecht over. Dank je wel Maricarmen!

Datum van verblijf: november 2019
Francisco C, Director General van Hospes Amerigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2019

Dear Guest,
The Hospes Amérigo's team would like to thank you for trusting us in your last visit to Alicante.
We are delighted to learn that you enjoyed your stay and could experience the genuine hospitality and service from all our staff, specially from Mari Carmen and also the delicious tapas from our Chef Roberto Fraile at Barra Fondillón.
We take good note of all your comments, that we will share with our Managers.
Looking forward to have the pleasure of welcoming you again at any of our nine Hospes Hotels in Spain.

Beoordeeld op 16 september 2019

Zeer goed gelegen hotel met klasse en een uitstekende service. Copieus ontbijt met bubbels. Tapasrestaurant en gastronomisch restaurant in unieke locatie. Gezellige poolbar op dakterras met uniek zicht op oude stad en citadel. Luchthavenbus om de hoek en strand met promenade op 50 meter. Betere clientèle!

Kamertip: Prachtige ruime kamers met balkon aan de straatkant met toch weinig geluidshinder
Datum van verblijf: september 2019
Francisco C, Director General van Hospes Amerigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Dear Guest,
The Hospes Amérigo's team woud like to thank you for trusting us in your last visit to Alicante.
We are thrilled to learn that you enjoyed your stay and could experience the genuine hospitality and service from all our staff and the delicious cuisine from our Chef Roberto Fraile.

Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

Mooi goed hotel , eerder 4 als 5 sterren waard .
Kleine kamer . Wel proper , maar raar dat je dadelijk in de piepkleine badkamer uitkomst . Je moet ook al lenig zijn om het bad , waar ook de douche inzit in te geraken . Ontbijt is zeer lekker . Wel komt er geen avond shift langs , wat we zeker in 5 sterren hotels gewend zijn . Hotel vooral goed van ligging .

Datum van verblijf: december 2018
Francisco C, Director General van Hospes Amerigo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2019

Dear Guest,
The Hospes Amérigo's team would like to thank you for choosing our hotel in your last visit to Alicante.
We are delighted to learn that you enjoyed our delicious buffet breakfast served everyday until 11:00 a.m.
We thank you for all your comments, that we will most surely share with our Managers to follow up upon your experience.