2 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 115
PricelineUS$ 109
travelup.comUS$ 124
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed en verzorgd hotel.Perfect gelegen om de stad te verkennen.Het ontbijt is lekker met voldoende keuze.kamers ruim en schoon.kleine tip: water en koffie/thee gratis op de kamer voorzien,alsook een info brochure over de stad

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 16 juni 2019

Goede kamer, degelijk ontbijt. Ligging ok voor bezoek aan stad, iets verder van strand , maar geen probleem. Vriendelijk onthaal. Restos en winkelstraten op wandelafstand. Op 5 min. van bushalte naar vliegveld.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

We verbleven 6 nachten in Eurostars Centrum Alicante. Het 4 * hotel heeft een zeer goede ligging. Binnen enkele minuten ben je in de grote winkelstraat en binnen een kwartier bij de jachthaven. Verder is de hotelkamer schoon en ruim.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 19 november 2018

Het hotel is heel makkelijk bereikbaar met de auto, en de parkeergelegenheid is goed. Locatie ook super t.o.v. het centrum, je loopt zo naar alle bezienswaardigheden toe. Met name het hotelontbijt is erg goed, zelfs lactosevrije opties. Goede verhouding van gezond eten en lekkere dingen zoals kaas, ei en taartjes. Hotel heeft goede faciliteiten, zoals sauna, fitness en zonneterras. Minpunten zijn de muffe geur op de kamer en het hotel is een beetje sfeerloos. (maar dat zie je al op de foto). Personeel kan ik niet beoordelen, was prima, misschien zijn ze leuk als je goed Spaans spreekt.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel , lekkere bedden, fijne airco en goede badkamer.
Lekker ontbijt, alles voldoende aanwezig en snel aangevuld .
Lekkere koffie,
Dichtbij bus naar vliegveld en ook de tram naar Benidorm en altea ed op loopafstand.
Zeker een aanrader, leuke stad

Datum van verblijf: mei 2018