Leg de laagste prijs van deze websites vast
Melia.comUS$ 209
Hotels.comUS$ 261
PricelineUS$ 260
TravelocityUS$ 209
TripadvisorUS$ 209
TraveluroUS$ 267
Beoordeeld op 3 juni 2019

Het hotel ligt heel centraal, en heeft mooie kamers. Wij keken uit op de jachthaven, hiervoor staan wel wat gebouwen daarom kun je beter wat hoger zitten. De badkamer is goed uitgerust, ik miste tissues, verder heel compleet. Het ontbijt is goed maar niet overdadig. Er is bijvoorbeeld geen mogelijkheid voor een gebakken eitje of omelet. Wel verse jus! Het zwembad stelt niets voor, op zich jammer dat je om even in de zon te zitten, een bankje moet op zoeken elders. Parkeren moet in de ondergelegen garage voor 20 euro per dag.

Kamertip: Zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: juni 2019
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Porta Maris by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2019

Thank you for your opinion. We hope it helps readers and we were pleased to wellcome you again.

Beoordeeld op 25 april 2019

Aan de ene kant de jachthaven, aan de andere zijde het strand... Bovendien vlakbij de explanada en het centrum. De hal en inkom vallen behoorlijk tegen, maar de kamers zijn netjes en ruim. Goed ontbijt. Soms wat last van de muziek van de openlucht cocktailbar verderop. Jammer dat de twee hotels deels overlappende en deels aparte faciliteiten hebben. Beetje misleidend soms.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 20 april 2019

Ligt centraal aan de haven met uitzicht op zee of de haven. Uitstekende kamer met alle faciliteiten. Wij hadden een deluxe kamer op de 5e verdieping met uitzicht op zee. Uitstekend ruim bed, prima badkamer, schoonmaak is perfect. Het was alleen heel warm op de kamer omdat de airco nog niet werkte (centraal geregeld). Prima en zeer uitgebreid ontbijt, mooie lobby, vriendelijk personeel. Alleen het restaurant is niet aan te bevelen, eten was echt smerig!. Op loopafstand zijn tal van leuke restaurants,

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 19 februari 2019

Momenteel verblijven we nog in hotel sercotel suites del mar. We hadden niet echt een wauw gevoel bij het binnenkomen in het hotel. Zag er verouderd uit en heeft opfrissing nodig. Personeel receptie zeer vriendelijk. Onze vernieuwde suite was wel prachtig, mooie materialen en goedgekozen, lichte kleuren. Fantastisch ! Ontbijtruimte ook heel uitnodigend, met zicht op zee. Dit hotel is goed gelegen, vlakbij de haven en zou de suite zeker aanbevelen. Mijn enig minpuntje was dat mijn echtgenoot deze suite voor mijn 50e verjaardag geboekt had via het reisbureau, die op hun beurt zouden gevraagd hebben om iets extra te voorzien voor deze speciale verjaardag. Groot was mijn teleurstelling, toen bleek dat dit hotel niet de moeite gedaan had om een kleinigheid te voorzien. Voor de rest een super hotel en citytrip

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

De gerenoveerde junior suites met zeezicht zijn gewoon fantastisch.
Het ontbijt is ok .
Het hotel zelf en de spa zijn verouderd en aan renovatie toe .
Ik zou zeker terugkomen voor dezelfde kamer (525) met zeezicht .
Voor deze kamer super prijs/kwaliteit

Datum van verblijf: oktober 2018