10 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 13/07/22
Melia.com
Gratis annuleren tot 14/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Gratis annuleren tot 09/07/22
Hotels.comUS$ 261
PricelineUS$ 260
TraveluroUS$ 267
Beoordeeld op 25 april 2019

Aan de ene kant de jachthaven, aan de andere zijde het strand... Bovendien vlakbij de explanada en het centrum. De hal en inkom vallen behoorlijk tegen, maar de kamers zijn netjes en ruim. Goed ontbijt. Soms wat last van de muziek van de openlucht cocktailbar verderop. Jammer dat de twee hotels deels overlappende en deels aparte faciliteiten hebben. Beetje misleidend soms.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 20 april 2019

Ligt centraal aan de haven met uitzicht op zee of de haven. Uitstekende kamer met alle faciliteiten. Wij hadden een deluxe kamer op de 5e verdieping met uitzicht op zee. Uitstekend ruim bed, prima badkamer, schoonmaak is perfect. Het was alleen heel warm op de kamer omdat de airco nog niet werkte (centraal geregeld). Prima en zeer uitgebreid ontbijt, mooie lobby, vriendelijk personeel. Alleen het restaurant is niet aan te bevelen, eten was echt smerig!. Op loopafstand zijn tal van leuke restaurants,

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 19 februari 2019

Momenteel verblijven we nog in hotel sercotel suites del mar. We hadden niet echt een wauw gevoel bij het binnenkomen in het hotel. Zag er verouderd uit en heeft opfrissing nodig. Personeel receptie zeer vriendelijk. Onze vernieuwde suite was wel prachtig, mooie materialen en goedgekozen, lichte kleuren. Fantastisch ! Ontbijtruimte ook heel uitnodigend, met zicht op zee. Dit hotel is goed gelegen, vlakbij de haven en zou de suite zeker aanbevelen. Mijn enig minpuntje was dat mijn echtgenoot deze suite voor mijn 50e verjaardag geboekt had via het reisbureau, die op hun beurt zouden gevraagd hebben om iets extra te voorzien voor deze speciale verjaardag. Groot was mijn teleurstelling, toen bleek dat dit hotel niet de moeite gedaan had om een kleinigheid te voorzien. Voor de rest een super hotel en citytrip

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

De gerenoveerde junior suites met zeezicht zijn gewoon fantastisch.
Het ontbijt is ok .
Het hotel zelf en de spa zijn verouderd en aan renovatie toe .
Ik zou zeker terugkomen voor dezelfde kamer (525) met zeezicht .
Voor deze kamer super prijs/kwaliteit

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hadden een recent vernieuwde kamer en die was top. Enkel de ramen zijn niet goed geïsoleerd waardoor straatlawaai hoorbaar. Alles ruimschoots aanwezig. Personeel zeer vriendelijk.
Uitgebreid verzorgd ontbijt.
Groot min punt is het restaurant. Maître absoluut niet vriendelijk, de menu kaart is beperkt en saai en het eten is niets bijzonder. Wij hadden half pension maar zijn vaak elders gaan eten.
Ligging hotel prima.

Datum van verblijf: augustus 2018
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Porta Maris by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2018

Thank you for your review in Trip Advisor but in case of any inconvenience or insatisfaction, please do not hesitate to contact us at the momment it happens and we will do our best to solve your problems and to improve any service.