Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
9 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 215
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 17/08/22
Melia.com
US$ 217
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 18/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
US$ 211
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 15/08/22
Hotels.comUS$ 282
PricelineUS$ 215
TravelocityUS$ 215
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.816)
Beoordelingen filteren
1.816 resultaten
Waardering van reizigers
692
707
266
87
64
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
692
707
266
87
64
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 1.816 beoordelingen
Beoordeeld op 20 april 2019

Ligt centraal aan de haven met uitzicht op zee of de haven. Uitstekende kamer met alle faciliteiten. Wij hadden een deluxe kamer op de 5e verdieping met uitzicht op zee. Uitstekend ruim bed, prima badkamer, schoonmaak is perfect. Het was alleen heel warm op de kamer omdat de airco nog niet werkte (centraal geregeld). Prima en zeer uitgebreid ontbijt, mooie lobby, vriendelijk personeel. Alleen het restaurant is niet aan te bevelen, eten was echt smerig!. Op loopafstand zijn tal van leuke restaurants,

Datum van verblijf: april 2019
1  Bedank Hans B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 19 februari 2019

Momenteel verblijven we nog in hotel sercotel suites del mar. We hadden niet echt een wauw gevoel bij het binnenkomen in het hotel. Zag er verouderd uit en heeft opfrissing nodig. Personeel receptie zeer vriendelijk. Onze vernieuwde suite was wel prachtig, mooie materialen en goedgekozen, lichte kleuren. Fantastisch ! Ontbijtruimte ook heel uitnodigend, met zicht op zee. Dit hotel is goed gelegen, vlakbij de haven en zou de suite zeker aanbevelen. Mijn enig minpuntje was dat mijn echtgenoot deze suite voor mijn 50e verjaardag geboekt had via het reisbureau, die op hun beurt zouden gevraagd hebben om iets extra te voorzien voor deze speciale verjaardag. Groot was mijn teleurstelling, toen bleek dat dit hotel niet de moeite gedaan had om een kleinigheid te voorzien. Voor de rest een super hotel en citytrip

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank PetraErik
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 23 oktober 2018 via mobiele applicatie

De gerenoveerde junior suites met zeezicht zijn gewoon fantastisch.
Het ontbijt is ok .
Het hotel zelf en de spa zijn verouderd en aan renovatie toe .
Ik zou zeker terugkomen voor dezelfde kamer (525) met zeezicht .
Voor deze kamer super prijs/kwaliteit

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank Hasselaarke
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hadden een recent vernieuwde kamer en die was top. Enkel de ramen zijn niet goed geïsoleerd waardoor straatlawaai hoorbaar. Alles ruimschoots aanwezig. Personeel zeer vriendelijk.
Uitgebreid verzorgd ontbijt.
Groot min punt is het restaurant. Maître absoluut niet vriendelijk, de menu kaart is beperkt en saai en het eten is niets bijzonder. Wij hadden half pension maar zijn vaak elders gaan eten.
Ligging hotel prima.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank decat0132
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Porta Maris by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2018
Google-vertaling

Thank you for your review in Trip Advisor but in case of any inconvenience or insatisfaction, please do not hesitate to contact us at the momment it happens and we will do our best to solve your problems and to improve any service.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juli 2018

De kamer was erg goed. Tip als je dit hotel boekt: ga voor een junior suite deluxe met uitzicht op zee. De 'gewone' kamers zijn immers basic. Een junior suite deluxe heeft alles wat een hotelkamer nodig heeft: ruim, afgewerkt met high-end materialen als Villeroy en Boch toilet en Hans Grohe, Nespresso, kluis, ruim terras, geweldig zicht op de zonsopgang (bij kamer zicht op zee). Ligging hotel: rustig gelegen aan de jachthaven. Oude stad op wandelafstand. Bushalte vlakbij. Prachtig zicht op de zee vanuit de ontbijtruimte.

Het ontbijt vond ik te basic voor een 4-sterren hotel. Geen show cooking, geen vers gebakken eitjes, wel versgeperst fruitsap. Aan de receptie werd ons niet verteld dat we recht hadden op hydrotherapie. Deze hydrotherapie was miniem. Geen slippers in de kamer. Veel vingerafdrukken op de kastdeuren en ramen van vorige gasten. Enerverende muziek in lobby en ontbijtruimte.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Marcel V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Porta Maris by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018
Google-vertaling

Thank you for your opinion. We expect it helps readers. It will be a pleasure welcoming you again.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken