11 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 17/08/22
Melia.com
Gratis annuleren tot 18/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 280
TravelocityUS$ 214
PricelineUS$ 280
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hadden een recent vernieuwde kamer en die was top. Enkel de ramen zijn niet goed geïsoleerd waardoor straatlawaai hoorbaar. Alles ruimschoots aanwezig. Personeel zeer vriendelijk.
Uitgebreid verzorgd ontbijt.
Groot min punt is het restaurant. Maître absoluut niet vriendelijk, de menu kaart is beperkt en saai en het eten is niets bijzonder. Wij hadden half pension maar zijn vaak elders gaan eten.
Ligging hotel prima.

Datum van verblijf: augustus 2018
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Porta Maris by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2018

Thank you for your review in Trip Advisor but in case of any inconvenience or insatisfaction, please do not hesitate to contact us at the momment it happens and we will do our best to solve your problems and to improve any service.

Beoordeeld op 10 juli 2018

De kamer was erg goed. Tip als je dit hotel boekt: ga voor een junior suite deluxe met uitzicht op zee. De 'gewone' kamers zijn immers basic. Een junior suite deluxe heeft alles wat een hotelkamer nodig heeft: ruim, afgewerkt met high-end materialen als Villeroy en Boch toilet en Hans Grohe, Nespresso, kluis, ruim terras, geweldig zicht op de zonsopgang (bij kamer zicht op zee). Ligging hotel: rustig gelegen aan de jachthaven. Oude stad op wandelafstand. Bushalte vlakbij. Prachtig zicht op de zee vanuit de ontbijtruimte.

Het ontbijt vond ik te basic voor een 4-sterren hotel. Geen show cooking, geen vers gebakken eitjes, wel versgeperst fruitsap. Aan de receptie werd ons niet verteld dat we recht hadden op hydrotherapie. Deze hydrotherapie was miniem. Geen slippers in de kamer. Veel vingerafdrukken op de kastdeuren en ramen van vorige gasten. Enerverende muziek in lobby en ontbijtruimte.

Datum van verblijf: juni 2018
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Porta Maris by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018

Thank you for your opinion. We expect it helps readers. It will be a pleasure welcoming you again.

Beoordeeld op 7 mei 2018

Je komt niet echt gezellig binnen, maar vanuit de lobby/cafe, een spectaculair uitzicht over zee. Het hotel bevind zich, net uit het centrum aan de haven. Wij hadden een suite, ruime kamer, (niet stijlvol) met nieuwe badkamer en tussen bed en balkon aan het grote raam met uitzicht op de haven nog een grote inloop douche. Bij de suites ontvang je een speciale sleutelkaart die ook past op het suites zonnedek met zwembad, sauna en bubbelbad, ook met wind heerlijk toefen op de lig bedjes. En toegang tot een suites ontbijt zaal. Kortom, een prima hotel met enige luxe maar zelf zit ik liever in een boetiek hotel.

Datum van verblijf: april 2018
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Porta Maris by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Thank you for your review. We expect you enjoyed your stay and your experience helps readers. Thank you for choosing our services.

Beoordeeld op 27 december 2017

Goed ligging, nabij jachthaven en stad, lounge en ontbijtzaal met mooie raampartij en daardoor geweldig uitzicht. Goed ontbijt, grote keuze. Behulpzaam personeel. Zeker voor een kort verblijf een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, goede kamer met uitzicht op de haven. Fijn dubbele schuifpui om geluid buiten te sluiten. Op loopafstand van de stad. Ideaal uitgangspunt om uitstapjes te maken en uit eten te gaan. Gezellige drukte.

Datum van verblijf: oktober 2017