8 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 17/08/22
Melia.com
Gratis annuleren tot 18/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Destinia.com
Gratis annuleren tot 10/08/22
Hotels.comUS$ 280
PricelineUS$ 213
TravelocityUS$ 214
Beoordeeld op 10 juli 2018

De kamer was erg goed. Tip als je dit hotel boekt: ga voor een junior suite deluxe met uitzicht op zee. De 'gewone' kamers zijn immers basic. Een junior suite deluxe heeft alles wat een hotelkamer nodig heeft: ruim, afgewerkt met high-end materialen als Villeroy en Boch toilet en Hans Grohe, Nespresso, kluis, ruim terras, geweldig zicht op de zonsopgang (bij kamer zicht op zee). Ligging hotel: rustig gelegen aan de jachthaven. Oude stad op wandelafstand. Bushalte vlakbij. Prachtig zicht op de zee vanuit de ontbijtruimte.

Het ontbijt vond ik te basic voor een 4-sterren hotel. Geen show cooking, geen vers gebakken eitjes, wel versgeperst fruitsap. Aan de receptie werd ons niet verteld dat we recht hadden op hydrotherapie. Deze hydrotherapie was miniem. Geen slippers in de kamer. Veel vingerafdrukken op de kastdeuren en ramen van vorige gasten. Enerverende muziek in lobby en ontbijtruimte.

Datum van verblijf: juni 2018
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Porta Maris by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018

Thank you for your opinion. We expect it helps readers. It will be a pleasure welcoming you again.

Beoordeeld op 7 mei 2018

Je komt niet echt gezellig binnen, maar vanuit de lobby/cafe, een spectaculair uitzicht over zee. Het hotel bevind zich, net uit het centrum aan de haven. Wij hadden een suite, ruime kamer, (niet stijlvol) met nieuwe badkamer en tussen bed en balkon aan het grote raam met uitzicht op de haven nog een grote inloop douche. Bij de suites ontvang je een speciale sleutelkaart die ook past op het suites zonnedek met zwembad, sauna en bubbelbad, ook met wind heerlijk toefen op de lig bedjes. En toegang tot een suites ontbijt zaal. Kortom, een prima hotel met enige luxe maar zelf zit ik liever in een boetiek hotel.

Datum van verblijf: april 2018
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Porta Maris by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Thank you for your review. We expect you enjoyed your stay and your experience helps readers. Thank you for choosing our services.

Beoordeeld op 27 december 2017

Goed ligging, nabij jachthaven en stad, lounge en ontbijtzaal met mooie raampartij en daardoor geweldig uitzicht. Goed ontbijt, grote keuze. Behulpzaam personeel. Zeker voor een kort verblijf een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, goede kamer met uitzicht op de haven. Fijn dubbele schuifpui om geluid buiten te sluiten. Op loopafstand van de stad. Ideaal uitgangspunt om uitstapjes te maken en uit eten te gaan. Gezellige drukte.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 6 augustus 2017

Hebben 5 nachten verbleven in een juniorsuite met zicht op de haven. Dit was een perfecte kamer,zeer netjes,goede airco,zalige douche met uitzicht op haven,2 terrasjes en wat een ruimte! We hadden geen last van geluiden van buiten ondanks de discoteek aan de overkant, dit was zalig. Ook super bedden,had 2 aparte bedden gevraagd en dit waren echt bijna tweepersoonsbedden elk, matras was heerlijk en ik en de dochter hebben geslapen als een roosje! Personeel enorm sympathiek,vriendelijk en gedienstig. Ontbijt was dik in orde en dit in een aparte eetruimte voor de suitegasten met een prachtig zicht op zee! Mocht wel wat afwisseling zijn maar dit is dan ook het enige minpuntje! Het zwembad waar we gebruik van mochten maken was zalig van temperatuur met gratis badlakens en altijd plaats om na een dagje slenteren rustig wat te zonnen en te genieten van weeral dat prachtige zeezicht en een koel drankje uit de bar of genieten van het bubbelbad! Hotel is ook super gelegen,vlakbij de restaurants,loungebars en de vele leuke winkeltjes op de boulevards. Alicante heeft mijn hart gestolen en zekers dit hotel waar ik meteen weer zou boeken,ons is hier niets tegengevallen!

Kamertip: Hadden kamer op 4de verdiep,zicht op haven en ver van lift,namiddag zon op de terassen,prima kamer.
Datum van verblijf: juli 2017
GerenciaDptoCalidad, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Spa Porta Maris by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017

Thank you for sharing your experience after your stay with us. We expect your review helps readers and we will be pleased to attend you in your next stay. Thank you for choosing and recommending our services.