Official Site
FindHotel
Trip.com
Traveluro
Beoordeeld op 29 april 2019

Wij hebben hier gezeten van 9 maart t/m 19 maart 2019. Prima kamer echter de douche was slecht bereikbaar hiervoor moest je in een bad klimmen. Verder was tijdens ons verblijf het zwembad gesloten en ook de pool bar was dicht. Het avondbuffet was prima.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 16 januari 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel op loopafstand van het centrum en metro station. Alles was prima, vriendelijk personeel, frisse kamers, goed schoon en een heerlijk ontbijt!
Alicante heeft een gezellig centrum en een mooie boulevard een ideale combinatie strand/citytrip.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

De kamers waren OK. De douche had zijn beste tijd gehad.
Betaalbare parking aanwezig.
Busstop vlak voor de deur.
Het ontbijt en vooral het avondeten waren teleurstellend. Smaakloos en koud.
Personeel is vriendelijk maar spreekt weinig Engels. Misschien hadden wij pech maar ook geen aanbevelingen gekregen qua restaurants.
Ons in de gietende regen laten ophalen door een taxi lukte het hotel ook niet.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel ligt op de rand van het centum en redelijk dicht bij het stand. Mooi zwembad en fijne buitenbar. Vriendelijk personeel en goed ontbijt. Kamers zijn confortabel en hebben uitzicht op zee of de stad

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij zouden 5 nachten in dit hotel overnachten. Prima kamer, bedden, schoon en goede sanitaire voorzieningen. Voor mijn werk moest ik een dag eerder weg. Dit vroegtijdig aan de receptie aangegeven. Waar men eerst zei dat dit min of meer mijn probleem was, wat ook zo is. Meldde men de laatste dag, dat gezien mijn vroegtijdige melding ik de laatste nacht terugbetaald kreeg. Kleine moeite groot plezier, mochten we nog een keer naar Alicante gaan dan gaan we zeker weer naar dit hotel.

Datum van verblijf: mei 2018