23 personen bekijken dit hotel
Melia.comUS$ 228
Hotels.comUS$ 228
Destinia.comUS$ 358
Beoordeeld op 6 januari 2020

Iets oudere kamers maar toch voldoende. Hadden een business suite met zicht op de haven en zon op het terras vanaf de middag. Ontbijt uitgebreid maar het warme gedeelte mocht iets warmer zijn. Openbare parking onder hotel: met hotelkorting toch wel duur: 20€/dag. Personeel heel vriendelijk. Hadden enkel kamer met ontbijt: er zijn binnen een straal van 500m veel restaurants aanwezig. Er zijn werken aan de gang, dus kan zijn dat er hinder (geluid) is. Besluit: een heel fijne kerst en oud/nieuw vakantie gehad met veel zon..

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Beoordeeld op 3 november 2019 via mobiele applicatie

Kamer + ontbijt. Super! Ontbijt goed maar zeer lawaaierige ongezellige eetruimte. Maar door goede weer buiten kunnen ontbijten. Zeer propere kamer + mooi uitzicht marine.
Locatie TOP!
Neem geen halfpension, er zijn zo lekkere restaurants vlakbij!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 20 oktober 2019

Toplocatie met mooi uitzicht. Kamer moet je beetje geluk mee hebben je kan een goed gerenoveerde treffen maar ook een exemplaar waar de tegelzetter zijn dag niet had en de badkamervloer helemaal onder loopt met als gevolg een krom getrokken deur die niet behoorlijk dicht gaat. Bedden in heel fijn.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 29 september 2019

Het hotel heeft een ideale ligging aan de zee en vlak bij het strand. Het is rolstoel vriendelijk. Wij hebben alleen gebruik gemaakt va het ontbijt en gingen sàvonds de stad in om te eten , De stad licht op loopafstand en is erg gezellig. Kortom Melia is een echte aanrader, wij gaan zeker terug.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
MeliaAlicante, Guest Experience van Melia Alicante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Dear HenkJanssen1960,

Thank you very much for that review.

It is nice knowing that you had enjoyed your holidays here at the hotel and that you would come again.

Kind regards,
Guest Experience

Beoordeeld op 16 juni 2019

Het zicht tijdens het ontbijt is adembenemend mooi maar het is druk in de zaal. Gelukkig konden we buiten zitten. In juni 2019 waren er wel verbouwingen aan de gang naast de inkomhal. Zorg dus dat je kamer daar ver van weg is. Topligging inderdaad maar door de bijna dagelijkse felle wind was het zoeken naar een aangenaam plekje om te zitten of liggen. Zeker niet op het balkon aan zeezijde want daar is ook geen zon.
In volle zomer zal dat anders zijn. Mooie kamer wel met uitstekend bed!

Datum van verblijf: juni 2019
MeliaAlicante, Guest Experience van Melia Alicante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2019

Geschatte LieveA3,

We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en je kamer.

Inderdaad, we renoveren sommige delen van het hotel omdat we het willen verbeteren en dat klanten er zo veel mogelijk van genieten. Bedankt voor het kiezen van ons en we hopen je snel weer te zien!

Alazne Urquijo
Guest Experience