“Goedkoop”

Geclassificeerd als nr. 388 van 1.674 Restaurants in Alicante
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
23 maart 2020 beoordeeld

Het is zeer goedkoop, zelfs voor Spaanse begrippen. Het is snel en je hebt je bier voor een euro. De sfeer is helaas niet geweldig, maar wel te begrijpen voor deze prijzen. Veel studenten zijn aanwezig.

Datum van bezoek: februari 2020

24 januari 2018 beoordeeld

Aan de Rambla kun je hier bijzonder goedkoop en best aardig ontbijten, lunchen of zelfs dineren (als je niet te hoge eisen stelt).
Het concept is eenvoudig: je bestelt broodjes en drank en krijgt de drank direct mee.
De broodjes worden klaargemaakt en je krijgt een seintje als het klaar is.
Voor 1,50 euro drink je een goed koud bier; de broodjes variëren van 1 euro tot 2 voor de "luxere".
Op zondag en woensdag zelfs (bijna) alles voor 1 euro!
Verwacht geen hoge kwaliteit maar voor dat geld zeker heel goed!!

Datum van bezoek: januari 2018
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een flinke regenbui belandden we tegen etenstijd bij 100 bocadillos. We bestellen diverse gerechten, die bijna allen tussen de 1 en 2 euro per portie zijn. De meeste vinden wij erg smaakvol. Uiteindelijk moest ik voor 2 personen €17 afrekenen, inclusief drinken. Geen geld dus en toch lekker gegeten

Datum van bezoek: oktober 2017
30 mei 2017 beoordeeld

Ik liep er toevallig langs op een zondag en zag dat het Euromania was.
Dat betekent alle broodjes voor 1 euro.
De broodjes zijn wel klein maar heel lekker .Een glaasje wijn is maar 1 euro 50.
Je besteld bij de kassa en je krijgt een bieper mee.Als die bieper afgaat is je bestelling klaar en kan je het ophalen.Normaal zijn de prijzen ook niet duur.Scheelt de helft.
Je kan ook snacks bestellen zoals Kipvleugels ,Kaasbolletje en salades.

Datum van bezoek: mei 2017
17 juli 2015 beoordeeld

Zeer gevarieerd aan broodjes.Je weet niet wat je moet nemen want het ziet er allemaal goed en lekker uit.

Datum van bezoek: april 2015

Reizigers die Cerveceria 100 Montaditos bekeken, bekeken ook

Alicante, Costa Blanca

Alicante, Costa Blanca

In Cerveceria 100 Montaditos geweest? Deel je ervaringen!