Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.comUS$ 261
FindHotelUS$ 260
Trip.com
Prestigia.com
getaroom.com
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (35)
Beoordelingen filteren
35 resultaten
Waardering van reizigers
23
5
4
1
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
23
5
4
1
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 35 beoordelingen
Beoordeeld op 20 januari 2022 via mobiele applicatie

Het hotel heeft onlangs een bistro geopend in het cafetaria ,wij hebben daar super lekker gegeten,op de kaart
Staan originele gerechten en worden met liefde opgediend, zeker het proberen waard! Héél matige prijzen! Wij komen zeker terug om andere gerechten te ontdekken ! Martine.

Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank RonnieJ223
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Guest Experience, Otro van Hotel Suites del Mar by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2022
Google-vertaling

Dear Mr.RonnieJ223,

Thank you very much for your kind review regarding our new opened Bistró Aguamarina. We are happy to know that you enjoyed the food, the service and the moderate prices and we hope your review encourage another guests to try it. We will be pleased to attend you again.

Yours sincerely,

Carolina M.
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 januari 2022 via mobiele applicatie

Zeer ruime Suites ,super grote bedden,en altijd heel proper gekuist! Nespressomachine op de kamer en elke dag koffietjes en water worden aangevuld, personeel zowel in de receptie als in de bar heel vriendelijk,dit is echt een hotel waar je thuis komt ! Het hotel heeft een super ligging, strand,jachthaven en centrum alles op wandel afstand ! Wij komen hier graag terug,met dank aan mr,Patrick voor de altijd goede ontvangst !

Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank ronniejonkmanbe
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Guest Experience, Otro van Hotel Suites del Mar by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2022
Google-vertaling

Dear Mr. Ronniejonkmanbe,

Thank you very much for your review. We are happy to know that you have enjoyed your stay and we appreciate specially your kind words regarding Patrick. We will be pleased to welcoming you again at your home always you like. All the team remain at your disposal.

Yours sincerely,

Carolina M.
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt. De kamer is ruim en we hadden zeezicht. Helaas zijn de balkonnetjes heel klein en omsloten door muren waardoor het claustrofobisch aanvoelt en je eigenlijk een soort van tunnelzicht krijgt. Je kan alleen recht vooruit kijken. We zaten boven het zwembad en dat is ook niet ideaal. Het restaurant was gesloten. Daarvoor in de plaats is er wel roomservice. Je betaalt hier €6,00 extra voor, maar je moet het eten zelf afhalen in de bar beneden. Het eten was smakeloos. Op de website staat dat volgens corona regels, het ontbijtbuffet worden vervangen en dat personeel op aanwijzing van gast ontbijt uitreikt.
Bij aankomst in de ruimte waar het ontbijt wordt geserveerd zien we mensen met hun handen, niet eens met de tang die er naast ligt, broodjes etc. pakken.
We zijn weer weggegaan zonder ontbijt en hebben de volgende dag de ontbijtruimte maar helemaal niet meer bezocht.
We hadden geboek via de eigen website van het hotel en er werd ons verteld dat we 20% korting hadden gekregen. Ook claimed de hotelwebsite dat zij goedkoper zijn dan alle andere bookingsagents. Wij betaalden uiteindelijk € 192,00 per nacht en dat is echt overpriced!!
De hotelstaff is wel erg vriendelijk!

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Vicky64B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HOTEL SUITES DEL MAR, Otros van Hotel Suites del Mar by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2020


Beste Vicky64B,

Bedankt voor het delen van uw beoordeling. We stellen uw opmerkingen op prijs en staan ​​ons toe enkele vragen hierover toe te lichten.

Wat betreft het aanbod van maaltijden aangeboden in de huidige sanitaire omstandigheden, bieden wij eten aan in een cafetaria, roomservice voor een supplement van € 6 per dienst en "afhaal" -formaat (zonder extra kosten). Het verbaast ons dat je aangeeft dat ze de toeslag van € 6, - per dienst hebben toegepast als je het eten in de kantine afhaalt. We begrijpen dat u de optie "afhalen" hebt gekozen toen u op de hoogte werd gebracht van de prijs en we willen graag kunnen bevestigen dat het supplement in dat geval niet is toegepast.

Met betrekking tot het ontbijtbuffet zijn de strikte hygiënische maatregelen die erin zijn vastgelegd, gecertificeerd door het Spaanse Instituut voor Toeristenkwaliteit (ICTE) en door AENOR en de hygiëne van de gemeenschappelijke elementen wordt gegarandeerd door ons personeel met regelmatige reiniging en vervanging van keukengerei voor de Food Service.

Bedankt voor het kiezen van onze diensten en het zal een genoegen zijn om u in de toekomst weer van dienst te zijn.

Vriendelijke groet,
GEX Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 dagen geleden beoordeeld

Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 dagen geleden beoordeeld

Datum van verblijf: augustus 2021
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken