Gratis annuleren tot 13/07/22
Expedia.comUS$ 182
travelup.comUS$ 181
getaroom.comUS$ 206
Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Wat een uitdaging bied deze vaan. Veel heuvels, bunkers gescheiden door mooie valleien. Hier moet je vol aan de bak maar het is zeer de moeite waard. Vriendelijk personeel en goed verzorgt. Hè kunt de baan zelf lopen maar ik rad het gebruik van een buggy zeer aan.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 22 oktober 2017

Het zijn zeer ruime appartementen. Onze en veel andere appartementen hebben hun terras richting noorden. In de zomer wellicht prettig maar in voor - en najaar is dit jammer. Park mist ambiance. Het ligt aan een golfresort maar hoort daar niet bij. Keuken is ruim en mooi, keukenuitrusting te beperkt. Ik wil ook reëel zijn.We hebben niet veel hoeven te betalen voor een appartement met 2 slaap en 2 aparte badkamers. Prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed!

Kamertip: Building 6 is the best
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ideaal voor een familievakantie. Prijs is correct voor een 4* appartement.
Het ontbijt is verzorgd en steeds goed aangevuld. Je kan buiten aan zwembad eten of binnen in de airco.
Mooi natuurgebied ( bergen) rond hotel. Een auto is handig om de omgeving te bezoeken.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hier met gezin 8 dagen verbleven in zomervakantie. Ligt in niemandsland maar met de auto ben je in 10 minuten in Alicante. De appartementen zijn redelijk lux met prima airco maar de keuken uitrusting is onder de maat, nog geen snijplank te vinden alleen de echte basics. De fitness is ondergebracht in een bijgebouw van de golfbaan, op ruim 10 minuten lopen van het hotel en er is geen parkeerplaats bij. Geen apparaten voor conditie training op 1 verroeste hometrainer na dan, vooral krachttraining en zelf water en handdoek meenemen. De twee zwembaden zijn ok, genoeg bedjes en toezicht aanwezig. Het restaurant is niet meer dan een verzameling tafeltjes aan de rand van het zwembad. Wij gaven de voorkeur aan het gezellige Alicante. Er is verder weinig tot niets te doen, dat moet je zelf organiseren. Gasten krijgen overigens geen speciaal tarief bij de golfbaan, greenfee 22 € voor 9 holes, 35 € voor een golfset en de buggy is gratis. Resort en golfbaan worden ogenschijnlijk apart gerund, bij de balie konden we ook nauwelijks info krijgen dus er zelf maar heengereden (5 min van hotel). Ontbijten kan je in het hotel doen, 12 € voor volwassenen en 6 € voor kinderen tot 11 jaar, wij niet gedaan. Al met al een goede uitvalsbasis voor een redelijke prijs (rond 100 € per nacht) maar verder ontbreekt de WAUW factor.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 10 juni 2017

Een redelijk mooi resort, aan de golfbaan gelegen, waarvan er 9 holes in onderhoud waren, dit stond nergens vermeld. Zeer ruim appartement, het werd redelijk schoon gemaakt, de douchewand was op de vloer heel erg vies. Veel overlast van Engelse toeristen.

Datum van verblijf: juni 2017