Beoordeeld op 9 mei 2022 via mobiele applicatie

Genoten van een week in appartement 166 type Wannasee met sauna en whirlpool. Prachtig uitzicht over de heuvels. Ideaal is bij aankomst de opgemaakte bedden en handdoekenservice. (Scheelt een tas in de auto ;-)
Bij vertrek is de eindschoonmaak erg fijn. 10.30 uur vertrekken zonder gehaast.

Datum van verblijf: mei 2022
Tessa Dormio Resorts and Hotels, Eigenaar van Dormio Resort Eifeler Tor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2022

Beste JCoulthard, bedankt voor uw mooie review! Wat goed om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf op Dormio Resort Eifeler Tor. Wellicht tot de volgende keer! Met hartelijke groet, Tessa - Dormio Resorts & Hotels

Beoordeeld op 6 mei 2022

Mooie locatie op slechts 3 uur rijden vanaf Utrecht. Mooi park, bijna luxeus te noemen. Appartement is ruim te noemen, prima meubilair, mooi uitzicht. Gelegenheid om uit eten te gaan. Zelfs 'zelfgebrouwen' bieren.
Het binnenzwembad is wat aan de kleine kant, maar het biedt voldoende uitdaging voor de jongere gasten. Buitenzwembad is prima, met zonnebedjes.
Parkwinkel is voldoende, wat je nodig hebt kun je krijgen. Op een paar minuten afstand een Edeka en een andere supermarkt in Heimbach.
Voor de actieve bezoeken in de omgeving meer dan voldoende te doen!

Datum van verblijf: april 2022

Geachte Renev1261, wat fijn dat u de tijd heeft genomen om deze uitgebreide review achter te laten. Wat leuk om te lezen dat het voor u voelde als thuiskomen op ons resort. We hopen u graag nog eens terug te zien op ons resort! Met gastvrije groet, Tessa - Dormio Resorts & Hotels

Beoordeeld op 3 mei 2022 via mobiele applicatie

In de meivakantie hier een midweek verbleven in een appartement. Een mooi, groot en heel schoon appartement, met opgemaakte bedden en met een adembenemend uitzicht. We hebben inmiddels aardig wat plekken in Duitsland gehad, maar zo'n mooi en adembenemend uitzicht als hier hebben we nog niet gehad. Super mooie omgeving. En het park is ook erg mooi. Kleinschalig, maar toch van alle gemakken voorzien. Een hele leuke promenade waar alle faciliteiten aan zitten. 2 restaurants, een snackbar ( met kroketten, frikandellen, patat oorlog om maar wat voorbeelden te geven) , de vvv, een souvenir winkeltje, een binnen en buiten zwembad (wel klein, maar voldoende) en een parkshop die onze verwachtingen overtrof. Iedere dag een ruime keuze aan diverse broodjes en zoete broodjes/gebak en een super vriendelijk echtpaar die de parkshop runt.
Leuke dingen op te doen: met het toeristen treintje mee voor een rondrit die vertrekt vanaf het park of breng een bezoek aan de stad monschau op een half uurtje rijden
Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2022

Beste Kimenravi, wat fijn om te horen dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad op ons resort. We hopen jullie graag nog eens terug te zien in de toekomst op één van onze resorts en hotels. Met gastvrije groet, Tessa - Dormio Resorts & Hotels

Beoordeeld op 28 april 2022 via mobiele applicatie

Heel mooi park, gelegen op een berg, met mooi uitzicht over een dal.
Huis prima schoon, receptie vriendelijk, mooi centraal plein met winkeltjes en restaurants.
Omgeving ook heel mooi, heerlijke natuur en vriendelijke mensen.
Kortom: aanrader. Wij komen graag nog een keer terug.

Kamertip: Parkeren kan ook onderaan het park.
Datum van verblijf: april 2022
Tessa Dormio Resorts and Hotels, Eigenaar van Dormio Resort Eifeler Tor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2022

Beste Edgars832, bedankt voor uw mooie en positieve review! Bedankt voor alle mooi complimenten die u Dormio Resort Eifeler Tor geeft. Leuk om te lezen dat jullie graag nog eens terug willen komen, wij kijken er naar uit! Met hartelijke groet, Tessa - Dormio Resorts & Hotels

Beoordeeld op 27 april 2022 via mobiele applicatie

Een prachtig aangelegd vakantiepark in Nationaal Park Eifel. Prima faciliteiten en midden in de natuur. De huisjes en appartementen zijn van alle gemakken voorzien. De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Heerlijke bedden en een comfortabele badkamer. ‘s Morgens lekker verse broodjes halen bij de bakker en na het ontbijt fietsen huren op het park en genieten van de geweldige omgeving . ‘s Avonds lekker eten in een van de restaurants. Dit park is een echte aanrader.

Datum van verblijf: april 2022

Beste Arnhem62, wat fijn dat u de tijd heeft genomen om deze review achter te laten! Leuk om te lezen dat u zoveel positieve dingen te zeggen heeft over Dormio Resort Eifeler Tor. Bedankt voor de aanbeveling! Wij hopen u graag nog eens terug te zien. Met hartelijke groet, Tessa - Dormio Resorts & Hotels