Tripadvisor
Valeggio Sul Mincio
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk taliaans eten in een sfeervol restaurant.”
Beoordeling van Il Cavallino

Il Cavallino
Geclassificeerd als nr. 17 van 104 Restaurants in Valeggio Sul Mincio
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 september 2018 beoordeeld

Via Tripadvisor getipt tijdens onze prachtige fietsroute naar Borghetto, de fietscomputer ingesteld op Il Cavalinno. Helaas was de binnentuin gesloten vanwege hevige regenval. Desalniettemin werden we getracteerd op een fantastisch middagmaal met een overheerlijk toetje van amoretto-ijs.

Datum van bezoek: september 2018

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie regelmatig uit eten maar nu eens in een dorpje bij een restaurant tussen de Italianen zelf. Geen Engels kaart dus een uitdaging en soms verrassing. Super lekker gegeten en een leuk plekje op het buitenterras in de achtertuin. Aardige bediening maar ook die spreekt bijna geen Engels. Al met al top gegeten voor een nette prijs. Denk wel dat je beter kunt reserveren want loopt snel vol maar dat is logisch als alles zo goed en lekker is. Schrik niet er is voldoende keus aan toetjes. Super lekker en alles is zelf klaargemaakt. 5* zeker op basis van prijs kwaliteit en wat soms andere restaurant aan beoordelingen krijgen.

Datum van bezoek: augustus 2017
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst verwacht je niet dat je verder geleid wordt naar een gezellige binnentuin. We hebben er heerlijk gegeten. De tortellini is "bellisimo". Betaalbaar lokaal italiaans eten. Minpuntje: bediening was die avond niet goed en we hadden last van muggen.

Datum van bezoek: augustus 2017
24 september 2016 beoordeeld

De dames, die dit restaurant runnen, koken uitermate lekker. De echt noord-italiaanse keuken verveelt nooit. Heerlijke voorgerechten, pasta's en toetjes.
Bij ieder bezoek probeer ik een keer in dit restaurant te eten

Datum van bezoek: september 2016
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Schattig restaurantje, met heerlijke tortellini.
Op aanraden van lokalen hier gaan eten.
Lieflijk dorpje. Mooie binnentuin. En heerlijk gegeten.
Tortellini vooraf.
Manzo al basamico daarna.
Allemaal lekker.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Il Cavallino bekeken, bekeken ook

Valeggio Sul Mincio, Provincie Verona

In Il Cavallino geweest? Deel je ervaringen!