Opslaan

Karin K
Hengelo, Overijssel, Netherlands
Lees alle 300 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Tenerife
vanaf 27,72 US$
vanaf 52,05 US$
vanaf 39,92 US$
vanaf 60,98 US$
Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

Klein zwart zandstrandje aan de voet van de machtige rotsformaties. Geen toiletten, geen douches (blijkbaar in afwachting van de herinrichting) Wel winkeltjes en restaurantjes om de hoek. Vlakbij de haven. Aanrader zijn de twee openbare zwembaden op vijf minuten lopen.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 2 februari 2018

Als niet strandganger ben ik hier niet geweest om de kwaliteit van het strand te beoordelen. Als fotograaf mag ik zeggen dat hier wel een leuke foto te maken is van het strand met de imposante rotsen van Los Gigantes. We zijn hier op 24 mei 2017 geweest, vlak voor het seizoen. Hierdoor was het niet erg druk op het strand en hebben we mooie foto's kunnen maken zonder toeristen erop.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 29 december 2017

Vanaf dit kleine zwarte strand van Los Gigantes heb je mooi zicht op de uitlopers van de reuze grote rotsformaties die wel honderden meters hoog met zijn. Los Gigantes met zijn diep uitgesleten kloven spreekt tot enige verbeelding. Deze giganten van rotsen lijken op klauwen van een groot vulkaanmonster die juist op deze plaats met zijn klauwen niet dreigt ten onder te gaan in zee. Een boottocht geeft een andere kijk op deze Giganten. Met wat geluk spot je ook dolfijnen.
Tijdens ons bezoek was het hier heel rustig. In het hoogseizoen zal het hier een drukke bedoening zijn. Opvallend en enigszins raar is het zwarte strandzand. Pootje baden en uit de zee komen met zwarte voeten… moeder zou er niet mee kunnen lachen 

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 23 april 2015

Klein, maar gezellig strand naast de hoge rotsen van Los Gigantes. Vanaf 12 uur zon. Erg mooie golfen. En natuurlijk zwart zand. Toiletten aanwezig.

Datum van activiteit: april 2015
Beoordeeld op 17 februari 2015

Wij vinden Los Gigantos (als stadje) niets en het strandje al helemaal niets. Als je niet van watersport houdt dan heb je hier niets te zoeken. Het mini strandje is erg klein en vol stenen. Ik vraag met af hoe het hier in het zomerseizoen toe gaat. Dan lig je waarschijnlijk opgevouwen op en in elkaar. Recht voor je kijk je uit op een betonnen muur van het haventje. Rechts heb je de rotsen, dit is wel erg mooi. Parkeren is ook een ramp in dit stadje. Misschien kun je nog het beste bij het haventje staan als er plaats is. Wel betaald parkeren. Zo niet, dan heb je pech gehad.

Datum van activiteit: februari 2015