Opslaan

Fotosessie (2 uur)
2 beoordelingen
vanaf 258,37 US$
Beoordeeld op 12 februari 2020

Spectaculaire uitzichten wat een mooie natuur! Zeker de moeite waard om te bezoeken en live de dolfijnen volgen!!

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 27 januari 2020

Op onze weg naar Masca Valley, kwamen we langs Los Gigantes. We hebben even naar deze enorme rotsen die hoog uit het water steken staan kijken. Er gebeurde helemaal niets, dus toen zijn we maar weer weggegaan.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 5 december 2019 via mobiele applicatie

Vanaf Alcala gewandeld naar Los gigantes (zeer gemakkelijke route), maar wij vonden het de moeite niet echt waard. Er zijn mooiere stukjes op Tenerife en la Gomera. Het mooiste was eigenlijk onze pauze aan een strand onderweg.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Onderweg naar Los Gigantes kom je langs een paar mooie uitkijkpunten waar een mooi zicht hebt op de hoge klifrotsen. Echter vanuit de haven heb je geen mooi zicht hier meer op. Daar zie je alleen de hoge wal van de haven.
Als je geen walvissen of dolfijnen gaat spotten vanuit de haven dan zou ik de haven overslaan en alleen via de uitputten deze rotsen bekijken.

Dus op doorreis dan zou ik even stoppen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

De kliffen van Los Gigantos zijn op sommige plaatsen meer dan 600 meter hoog... adembenemend...
De loodrechte wanden van de kliffen maken je duizelig. Aan de voet van de kliffen heb je de zeebodem van zo'n 30 meter diep met grote natuurlijke rijkdommen die veel liefhebbers van diepzeeduiken aantrekt.
Dit verbazendwekkende schouwspel moet je gezien hebben. Geniet er van de vele variaties in kleuren en texturen van deze adembenemende opdoemende kliffen waaraan het plaatsje Los Gigantos trouwens zijn naam van heeft.
De kliffen bestaan uit een basaltachtig vulkanisch rotsgebergte.
De ideale manier om de kliffen te verkennen is met een boot of catamaran.... zeker doen.

Datum van activiteit: mei 2019