“Gastvrij en heerlijk diner”
Beoordeling van Trattoria La Scarpetta

Trattoria La Scarpetta
Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Posada
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant, kleine kaart, geen pizza, maar heel vriendelijk betrokken eigenaars koppel. Ze spreken wat engels en leggen graag uit wat de gerechten inhouden. Heerlijke pasta en vlees gerechten gegeten. Sfeer vriendelijk en ongedwongen. Echt mensen die zelf genieten van hun vak en je nog als gast behandelen.
Kortom, een echte aanrader waar wij zeker nog een keer komen eten!

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleinschalig restaurant met kleine kaart, Maar wel geweldig lekker eten. De restauranthouders hebben doordat ze maar over een achttal tafels beschikken, alle tijd om een praatje te maken. Sinds lang niet zo gemoedelijk gedineerd. 'n Echte aanrader

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine kaart, leuk gegeten en vriendelijke bediening. Onze verwachtingen waren iets hoger en prijs-kwaliteit viel ons enigszins tegen. Maar zeker even proberen..

16 oktober 2017 beoordeeld

Die schemerige zaterdagavond belandden wij in rustig ogend Posada waar de Tripadvisor ons op La Scarpetta attendeerde. Maar eens proberen. Het kleine maar zeer gemoedelijke restaurant wordt gerund door de eigenaar en zijn vrouw, en dat doen zij voortreffelijk. Heerijk eten tegen, zo zou de schrijver Gerard Reve zeggen, mensenprijzen. Met heeft goede wijnen op de kaart (Vermentino) maar ook een goede huiswijn en heerlijke desserts. Niet overslaan dit authentieke restaurantje wanneer u in de buurt bent.

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zodra je binnen loopt weet je dat je goed zit! Een uitnodigende glimlach en een huiselijke sfeer wachten je op. Het eten is heerlijk met als aanrader de panna cotta van rosemarijn. Zeker de moeite waard als je in de buurt van Posada bent!

Reizigers die Trattoria La Scarpetta bekeken, bekeken ook

Siniscola, Province of Nuoro

In Trattoria La Scarpetta geweest? Deel je ervaringen!