“Heerlijk eten!”

Geclassificeerd als nr. 3 van 20 Restaurants in Posada
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je binnen zit, heb je mooi uitzicht op de baai! Het eten is heerlijk! De bediening adviseerde ons 2 gerechten en dat was verrukkelijk. Vriendelijke bediening. Een aanrader.

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten (aanrader is de buffalo mozzarella met ham), prachtig uitzicht en aardige bediening! Zeker de moeite waard.

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig zicht op de zee vanuit het oude Posade ( kasteel)
Je kan buiten eten en binnen
Vis is zeer smaakvol en ook het voorgerecht met aubergines in pecorini saus

27 juli 2016 beoordeeld

Als men hier zegt dat je, ondanks de warmte, binnen moet gaan zitten... Neem dit dan van ze aan! Aan de voorkant ziet het er niet echt indrukwekkend uit, maar eenmaal binnen aan de achterkant van het pand heb je prachtig uitzicht op zee.

De dame die ons hielp was ontzettend vriendelijk, sprak zeer goed Engels en kon ons goed adviseren over de kaart.

Het eten was fantastisch! De mosselen in saus een absolute aanrader ook. Heel erg blij dat we dit plekje gevonden hebben.

10 juni 2016 beoordeeld

Op een heel klein pleintje kun je hier werkelijk geweldig eten! Superlekkere voorgerechten en pasta's gegeten. Een zelfgestookte Mirtó toe, van de allerhartleijkste gastvrouw...Super!

Reizigers die Restaurant at Hotel Sa Rocca bekeken, bekeken ook

Posada, Province of Nuoro

In Restaurant at Hotel Sa Rocca geweest? Deel je ervaringen!