S J
Amsterdam, Nederland

Mooie gezonde en inspannende week in heerlijke omgeving

Beoordeling van Terme Smarjeske Toplice
4,0 van 5 bollen10 nov 2019 beoordeeld
Een serieus kuuroord voor afslanken, detoxen en ontstressen. Hoewel je het niet 'cadeau krijgt' en er flink voor moet 'werken', is het een fijne manier om rust en natuur gecombineerd te zien met sportief, dieet en relax-momenten. Met het Slim-fit programma is het 5 dagen lang een stramien van aquarobics, cardio-inspanning, pilatus-oefeningen, Medi-sat fietsen, Nordic-walken en diverse soorten fijne massages veelal door lieve jonge dames en een enkele heer. Een grote keuze aan inclusieve extra faciliteiten (sauna's en stoombaden, binnen- en buitenbaden, hot-bubble-bad, etc.) en optioneel aanbod (facials, huid- en nagelverzorgingen, schoonheidsbehandelingen). De 3 dagelijkse maaltijden zijn door de diëtiste op de intake-dag in overleg vastgelegd op basis van te stellen doelen. Ook de aangereikte tussendoortjes zijn uitgebalanceerd. Wel veel sla en salades. Hoeveelheid voldoende om geen honger te krijgen. Af en toe wat sleur in het programma en de eet-momenten, maar dat is wel een week vol te houden. Op de laatste dag is dan het uur van de waarheid, tijdens het outtake gesprek met de bewegingsbegeleidster en de diëtiste, waarin de resultaten, maar -belangrijker nog- ook follow-up besproken wordt. Bij goed en consequent volgen van het aangeboden en opgedragen programma is er altijd wel een positief resultaat te behalen. Een paar kleine tips voor de organisatie: lever de gast een plattegrond van het hotel en de faciliteiten. Noteer de tijdsduur van de diverse onderdelen aan het programma op het schema. Iets meer variatie in de zaal-inspanningen en de groente-gerechten.
Datum van verblijf: november 2019
Kamertip: Hogere etage, dichter bij de lift is aan te bevelen.
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
28.0 km van Terme Smarjeske Toplice
Restaurant
Meer hotels in Smarjeske Toplice bekijken
Beoordeeld op 17 mei 2018 via mobiele applicatie

Via Fontana kuurvakantie in dit kuuroord proberen een paar kilootjes kwijt te raken! En dat lukt hier wel. De intake en het hele gebeuren staat onder medisch toezicht en een zeer aardige cardioloog. Afhankelijk van het kuurprogramma zijn veel verschillende lichaamsbehandelingen mogelijk, ook schoonheidsbehandelingen, diverse sporten onder begeleiding en er is een speciaal dieetrestaurant. De hotelkamer vind ik erg sober en is niet mijn smaak. Dit was de 2e keer dat ik hier was om even wat af te vallen, even een reset en ik zou hier weer terug gaan voor een afslankweek.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 26 mei 2017 via mobiele applicatie

Het is een verademing om daar te mogen verblijven.
Ik probeer 2x per jaar daar heen te gaan.

Reden: fijn , lief en behulpzaam personeel.
De maaltijden zijn met zorg samengesteld en daarbij ook zeer smaakvol.
Ik hoop dat ik nog lang mag blijven genieten van zowel het hotel als de omgeving .

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 21 november 2016

Prima hotel, keuze uit verschillende kamers en indien gewenst goede behandelingen. Prachtige omgeving om te wandelen. Plaatje Novo Mesto de moeite waard om te bezoeken. Alle seizoenen zijn er prachtig.

Kamertip: Suites hebben veel ruimte en een bijzonder groot bed met één matras.
Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 augustus 2016 via mobiele applicatie

Ik was hier via Fontana met een health boaster programma. Heerlijke massages en diverse sportieve activiteiten. Het hotel is wel wat verouderd, maar het blijft hier heerlijk relaxen. Vriendelijk personeel en een heerlijke Spa in de kelder met allemaal verwenopties. Het ligt ook in een schitterende omgeving, maar dat is in heel Slovenië wel zo. Het animatieprogramma is niet van deze tijd, maar daardoor ook wel weer grappig.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 8 oktober 2015

Eeen week in Hotel Vitarium verbleven voor een slim fit kuur programma. Dit is me erg goed bevallen. Allereerst is de focus op je gezondheid al goed, met het gehele aangeboden programma vond ik uitgebalanseerd. Het hotel Vitaruim biedt een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en het personeel is erg behulpzaam.

Kamertip: Het hotel Vitarium is het nieuwste gedeelte vann het gehele complex, misschien iets duurder, maar dat is het wel waard.
Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde alleen