FindHotel
Trip.com
Travelocity
Beoordeeld op 31 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een slecht hotel!
We hadden een kamer op de eerste verdieping, heel erg gehorig en klein.
Vooral de badkamer was erg klein.
Als je je behoefte wou doen zit je op de wc pot met een toiletrolhouder in je oksel.
De hele nacht hoorde je wc’s en waterafvoeren van de kamers van bovenliggende verdiepingen.
De private parkeergarage waarmee ze adverteren is zo klein dat de kans erg groot is dat je je voertuig maar ergens op de doorgaande weg moet parkeren.
Ontbijt vond ik zeer matig voor een 4* hotel.

Zwembad en tuin waren erg goed en netjes.

Kwa locatie/prijs zijn er betere hotels in de regio.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2017

Net terug van Hotel Continental!
Wat een heerlijk hotel is dit!
Het beste van alles is het PERSONEEL!
Zo ongelooflijk behulpzaam, vriendelijk, correct, netjes, aardig, grappig, vrolijk!
We hebben een heerlijke vakantie gehad.
Dit hotel heeft alles om je helemaal te ontspannen.
2 mooie zwembaden 1 binnen met bubbelbad en 1 buiten ook met bubbelbad
een fantastisch leuke bad/barman, Daniele, bij het buitenbad, je kunt heel de dag vers fruit bij het zwembad pakken,,,,pruimen, nectarines, meloen, druiven en verse ananas. Ook maakt hij lekkere cocktails bij het zwembad en serveert het aan je bedje terwijl jij heerlijk licht te zonnen :).
GEEN gevecht om bedjes en geen handdoekje leggen!!!!!
De barmannen verwennen je enorm, spreken engels en zorgen regelmatig voor extraatjes, zoals cocktails voor je diner, hapjes of snackjes en maken het je heel makkelijk, je hoeft zelf echt niets te doen. Ze serveren je door het hele hotel, op het buitenterras, binnen in de mooie bar, in de pool kamer! Geweldige gasten Michelangelo en Mattia!
Het restaurant is mooi, schoon, netjes en het personeel, spreekt goed engels en helpen je bij je menu keuze! Onze dochter is een lastige eetster maar ook daar werd een oplossing voor gevonden! Omar, Lorenzo en alle andere in de eetzaal….Top en bedankt!
Het ontbijt is zeer uitgebreid..champagne, zalm, 6 soorten vleeswaren, kazen, superfoods, serials , brood, broodjes, croissants, eieren hoe je ze maar wilt, engels ontbijt en weer veel fruit!
Dan het personeel aan de receptie… gezellig, vrolijk, behulpzaam, 24 per dag zit er een vriendelijk gezicht, niets is ze teveel om je tevreden te stellen…..Top!
Je kunt heel de dag door eten en drinken, je kunt er sporten en relaxen, de taarten die er elke dag om 4 uur worden geserveerd zijn heerlijk!! voor de kinderen elke middag vers stokbrood met een gigapot Nutella en sapjes en natuurlijk weer vers fruit! :) Bobo maakt de lekkerste cakes en taarten voor je! Tja…..had ik al Top gezegd…..:).
De kamers worden mooi schoon gehouden, heerlijke stevige en grote bedden. De inrichting van de kamers is wel wat gedateerd! Alles functioneert maar ziet er, zeker in vergelijking met de rest van het hotel, wat oud bollig uit. Het huishoudelijk personeel is vriendelijk en netjes…nooit geen klagen of trieste verhalen. Verse handdoeken elk dag. Grote badlakens voor bij het zwembad, lekkere badjas en slippers! Wat wil je eigenlijk nog meer he!

Als we dan iets van een min moeten aangeven…..je ziet het garda meer niet vanaf het hotel.

Samenvattend….
+ geweldig personeel
+ vriendelijk hotel met vele faciliteiten
+ goede keuken
+ veel extra's over de dag
+ mooie omgeving
- je ziet het garda meer niet vanuit je hotel

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2015

Pluspunten: Heel lekker eten, goede bedden, propere kamers met zwembadhanddoeken-badjassen-pantoffeltjes-zeepjes en geen tapijt, goede ligging om met de auto de stadjes rondom het meer te bezoeken, mooie tuin met zwembad, mooie beplanting, knus terras, drankjes betaalbaar, meermaals onverwachte extraatjes zoals gratis aperitief en hapjes voor het avondeten, fruit aan het zwembad, lekker bord pasta op de poolparty. Minpuntjes: Er waren twee kamers waar de airco niet goed koelde en dit werd niet opgelost na melding, een kamer waar een kastdeur ontbrak, sierdopjes die niet meer op de kranen zitten in meerdere kamers. Dat is punt voor verbetering.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 19 juli 2015 via mobiele applicatie

We waren er begin Juli 2015 en hebben enorm genoten. Het eten is zeer lekker, dagelijks is er vieruurtje (of fruit aan het zwembad). Het zwembad is niet groot, maar er waren plaatsen genoeg. Zwemmen kon afgewisseld worden met een partijtje tafeltennis. Zeer vriendelijk personeel, van receptie tot restaurant. Gratis parking ondergronds (enige stuurvaardigheid komt van pas). Kamers zijn klein, maar zeer net en beschikken over aangenaam terras. Wifi is zowat overal aanwezig (zelfs aan Zwembad) en is volledig gratis. Ligging vraagt wel een wagen, wel mooie fietspaden/routes tussen de wijngaarden.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 8 juli 2013

We zijn voor de zesde keer weer in Nago bij de fam. Tonelli geweest. Alles was weer prima in orde. Hotel Continental is een goed hotel met mooie kamers. Het eten is erg lekker. Ook de koffie/theepauze met gebak en heerlijk vers fruit 's-middags valt goed in de smaak. Het personeel is erg vriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2013