Beoordeeld op 6 maart 2020

Tijdens een aantal dagen Parijs hier verbleven. Erg schoon en mooi hotel, leuk ingericht. Kamer viel wat tegen; deze was kleiner dan verwacht maar nog prima, je bent er immers alleen om te slapen en op te frissen.
Het ontbijt was het geld niet echt waard; brood was taai, eieren moest je zelf koken (dit duurde 20 minuten omdat het water niet kookt), kortom, weinig keuze. Je kunt beter in de buurt een lekker ontbijtje pakken.
Tegenover het hotel zit een supermarkt en je kunt gratis parkeren in de parkeergarage onder het hotel.
Het hotel ligt op 2 minuten lopen van een metrostation dat een goede verbinding bied met de stad.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 7 december 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is een positieve uitzondering in klantvriendelijkheid. Door stakingen onze reis naar Parijs af moeten zeggen, zonder openbaar vervoer kom je immers nergens vanaf dit hotel. Bij andere boekingen kregen we niets terug, maar het hotel was een positieve uitzondering en we hebben het volledige bedrag retour gekregen. Er bestaan dus toch nog wel redelijke Fransen.... mochten we alsnog ooit naar Parijs gaan, dan zeer waarschijnlijk weer dit hotel. Via TUI is dit hotel veel voordeliger dan via andere boekingswebsites

Datum van verblijf: december 2019
IbisStylesMontreuil, Directeur général van Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2019

Geachte klant, bedankt voor deze positieve feedback. We verwelkomen je graag tijdens je toekomstige verblijf in Parijs. Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 4 september 2019

Ontvangst en personeel bijzonder vriendelijk. Zeer nette kamer en hoewel beperkte keuze toch voldoende ontbijt. Een vergeeld plastiek douchegordijn in de badkamer is echt niet meer van deze tijd. Indien men geen douchescherm wenst te plaatsen, neem dan op zijn minst die vervuilde douchegordijnen weg.

Datum van verblijf: augustus 2019
IbisStylesMontreuil, Directeur général van Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Geachte klant, wij danken u voor uw terugkeer en zijn blij als u een goed verblijf heeft gehad. Wij nemen nota van uw opmerking over de badkamer. We hopen dat je nieuw leven in blaast. Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 29 augustus 2019

De Badkamer was niet proper, de lavabo was verstopt, het water liep niet weg en de vloer was niet proper.
Het ontbijt is vrij basic en is fel verminderd, de keuze is vrij beperkt.
De bedden zijn wel comfortabel en de service is goed, het hotel heeft een garage en dat maakt veel goed.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Geachte klant,
Bedankt voor uw terugkeer. Het spijt ons als het ontbijt en de badkamer niet aan uw verwachtingen voldeden. We houden rekening met uw opmerkingen en hopen u weer te zien tijdens een toekomstig verblijf.

Beoordeeld op 11 juli 2019

net hotel met parkeermogelijkheid is afgesloten parkeergarage. 1 minuut lopen naar Metro lijn 9 vanwaar je rechtstreeks in 40 minuten naar oa de Eiffeltoren kunt reizen. tegenover hotel een supermarkt en Domino's pizza en om de hoek een bakker met verse belegde broodjes en gebak, een winkelstraat, Carrefour en Mc Donalds. Buurt is verder rustig en niet hectisch.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
IbisStylesMontreuil, Directeur général van Ibis Styles Paris Mairie de Montreuil, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2019

Geachte klant,
Bedankt voor uw terugkeer. We zijn blij als u geniet van het hotel en de omgeving. We hopen je weer te zien bij een volgend verblijf. Met vriendelijke groet.