Beoordeeld op 12 juli 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier zeer vriendelijk ontvangen. Het menu is gevarieerd, van traditioneel Tirools tot vegetarische pastagerechten, en alles was uitstekend bereid. Aanrader is ook de saladebar voor wat extra vitaminen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 5 februari 2017

Het was jaren geleden dat we er nog geweest waren en intussen is er nog veel verfraaid (wellness, lift, sanitair). Het was een super toffe week. De bediening is top, vriendelijk en behulpzaam. Het eten in halfpension is heel lekker en de keuze tussen twee menu's én een vegetarische geven voldoende mogelijkheden. De kamers zijn prima en drie keer zo ruim als een kamer in Frankrijk in dezelfde prijsklasse. De nieuwe Wellness is echt top. Rond 16u staat die altijd klaar en kan je heerlijk relaxen na een skitocht of een wandeling. De eigenaars helpen je ook met suggesties voor diverse winterwandelingen en bellen zelf naar de plaatselijke hutten om te kijken of ze open zijn. Prijs/kwaliteit is dit top. In het voorjaar gaat hij zijn terras nog uitbreiden, het zal dan wellicht nog ietsje duurder worden, maar zeker niet minder waard om te bezoeken. Hier komen we zeker nog terug, hopelijk ook eens in de zomer.

Kamertip: Alle kamers zijn ruim, maar aan de voorkant heb je vaak een mooi terras.
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 2 februari 2017

Vriendelijk onthaal, zeer netjes en goede prijs- kwaliteit . Lekkere keuken zonder veel luxe, eerlijk. Mooie , rustige kamers. Kleine , maar aangename welness. Thee in de rustruimte. Goede bedden en heerlijke donsdekens.

Kamertip: De kamer met bad was ruim en net. Goede donsdekens.
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 26 februari 2012

Net terug van onze wintersportvakantie met ons gezin van 5 personen. Hotel is qua ligging uitstekend om te gaan skiën in Solden. De skibus vertrekt en stopt bijna voor de deur van het hotel om de 10 minuten. Je eigen auto hoef je dus niet te gebruiken. De bus doet er ong. 15 minuten over tot de lift in Sölden. Voor skiërs die geen gebruik hoeven te maken van skilessen, is het overigens verstandiger om de 2e lift (Gaislachkogel) te nemen in Sölden, omdat je dan sneller boven bent dan de eerste drukkere lift (Giggijoch).
De kamers in het hotel zijn zeer ruim en prima ingericht. De sauna is perfekt, alleen niet toegankelijk voor kinderen onder de 16 jaar. Het ontbijt is prima, hoewel we wel een dag de indruk hadden dat de broodjes niet helemaal vers waren. Het avondeten (keuzemenu) is uitstekend. De porties zijn niet erg groot, maar het is geen probleem om nog iets bij te vragen. Een beetje jammer is wel dat 1 a 2 euro in rekening gebracht wordt voor een karaf leidingwater bij het eten. Internet functioneert prima in het hotel, maar ook daar worden kosten voor in rekening gebracht (wij betaalden 6 euro voor 4 uur).
Al met al een prima hotel om te verblijven voor een goede prijs in de nabijheid van skigebied Sölden!

Datum van verblijf: februari 2012
Beoordeeld op 6 januari 2012

zulke kleine porties zijn we in Oostenrijk niet gewoon

Datum van verblijf: januari 2012