Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Lekker eten voor jong en oud, overheerlijk huisgemaakt ijs, mooie vernieuwde kamers in het bijgebouw, vriendelijk personeel, leuk binnen-en buitenzwembad& wellness, veel activiteiten in de buurt, karting voor de hotelgasten 1x/week, grillavond, af en toe live muziek ‘s avonds, práchtig uitzicht,... zeker aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Lijkt me ook leuk in andere seizoenen!

Datum van verblijf: augustus 2019
glocknerhof, Inhaber van Hotel Glocknerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Hi there, thank you for your review as family! Hope to welcome you again next year. Best regards, Family Seywald

Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

Een driegangenmenu voor twintig euro en daarna de hele avond sauna voor negentien euro. Een prachtige grote sauna met alles erop en er.aan, alleen geen koud dompelbad. Ook nog een uitstekende bediening. Helemaal geweldig.

Datum van verblijf: januari 2019
glocknerhof, Manager van Hotel Glocknerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Thank you very much for your review! We just want to mention, that sauna is included in the price for hotel guests and diner is included in the half board. Thank you! We hope to welcome you again. Best regards, Family Seywald

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Is een goed Hotel wat wel een kleine renovatie mag gebruiken. De hotel gasten zijn jong en oud door elkaar, van gezinnen met kinderen tot stelletjes zonder kinderen en opa’s en oma’s. Eten is goed verzorgd maar wel gemaakt en afgestemd voor de grote groep eters. Oostenrijk is altijd leuk met kinderen als het goed weer is maar bij regen kan het tegenvallen. Ook in dit hotel had er iets meer moeite gedaan mogen worden voor kinderanimatie ook al is er wel het een en ander te doen. Mooi buitenzwembad met glijbaan. Alleen jammer dat deze glijbaan maar enkele uren per dag werkt, ook bij prachtig weer ?! All in is exclusief drankjes als Cola Light en na 22u moet je alsnog gaan afrekenen. Ook meenemen naar de kamer is betalend en dat is jammer. De kleine nadelen zijn niet nodig voor dit mooie plekje. Ook zijn diverse (boerderij)dieren van de website nergens te vinden op dit moment.

Datum van verblijf: juli 2018

Good afternoon Mr. Lars, thank you for your review! We are happy to inform you, that we have renovated all rooms in our adjoining building. Our weekly program for families consists of: Go Karting, Archery, Visit of animal farm Ebnerbichl and a guided Senso-hike. During the holidays there it is also possible to participate in the program of our village. This year we started with an new additional program: Try to fly with radiocontrolled aeroplanes. We hope to welcome you again. Best regards, Family Seywald

Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben met ons gezin Kerst gevierd in het Glocknerhof. Echt een fantastisch hotel met een heerlijke fijne keuken. We hebben niets te kort gehad! De kamer was ruim en zeer net. Er kan vanalles gedaan worden in en romd het hotel. Ook in de winter. We konden ski- en langlaufmateriaal huren en er werden sleeën ter beschikking gesteld toen het begon te sneeuwen. Tip voor de boogschutters onder ons: neem gerust je eigen materiaal mee. Er is een fitaplaats ten allen tijde beschikbaar en een 3D parcours dichtbij. Het was een fantastische wintervakantie in een prachtige streek. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: december 2017
glocknerhof, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Hotel Glocknerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2018

Hallo Herr Bo V! Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns sehr, dass es Ihnen gut bei uns gefallen hat. Gerne können Sie das nächste Mal Ihre eigene Bogenausrüstung mitbringen und unsere Anlage nach Herzenslust zum Trainieren nützen. Bis zum nächsten Mal! Liebe Grüße aus dem tiefverschneiten Drautal, Daniel Stocker

Beoordeeld op 23 augustus 2013

Hier heb ik het alleen over het restaurant. Uitermate vriendelijke bediening. Prima kaart.
Zeer goede Oostenrijkse wijnen. Perfect (zeer uitgebreid) salade buffet. Wij hebben Pfeffersteak gegeten, en was werkelijk subliem. Prachtig gegarneerd.

Datum van verblijf: augustus 2013