“Geen klantenservice ”

La Chimassiette
Geclassificeerd als nr. 4 van 32 Restaurants in Chimay
Geschikt voor: Lokale keuken
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden hier een hapje gaan eten om 13.10u. De ober vertelde ons dat we niets meer konden eten omdat de keuken sloot om 14u. Er zat wel volk op het terras maar niet overdreven dat je denkt dat ze in de keuken zeer veel werk hebben.
Naar service toe een dikke 0.

Datum van bezoek: augustus 2020

5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige dag een absolute aanrader op het terras in centrum Chimay. Eten prima: voorgerecht heel lekkere paté (foto) en hoofdgerecht mosselen in roquefort.

Datum van bezoek: juli 2020
LaChimassiette, Propriétaire van La Chimassiette, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2020

25 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een heerlijk fietstochtje kwamen we aan in het centrum van Chimay. We namen plaats op een zonnig terrasje, er stonden parasols open zodat iedereen die wou toch in de schaduw kon zitten. Na 14h konden er normaal geen maaltijden meer besteld worden, maar voor ons maakten ze gelukkig een uitzondering. Het eten was boven onze verwachtingen. Er was oog voor detail en de verse frieten waren heerlijk!
Voor deze “goedkope” prijs is het zeker een bezoekje waard. Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2020

4 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst door het team. Direct werd er ook iets voorzien voor de kleinste. Het eten was lekker, niets op aan te merken. Verder super bediening.

Datum van bezoek: november 2019

1 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een regenachtige dag heerlijke omelet gegeten simpel maar prima. Vers toef sla en patat. Koffie was minder maar thee was weer prima. Nette bediening. Vanwege de regen was buiten niks te doen geen terras.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die La Chimassiette bekeken, bekeken ook

Chimay, Hainaut Province
Lompret, Hainaut Province

In La Chimassiette geweest? Deel je ervaringen!