Beoordeeld op 2 juli 2016 via mobiele applicatie

Zeer ruime kamers, alsook de badkamer maar het "douchecompartiment" is te krap. De publieke ruimtes in het hotel zijn zeer smaakvol ingericht en geven een warm en aangenaam gevoel. Ook de tuin en kruidentuin met bar hebben gezellige zithoeken en deze geven een schitterend uitzicht op de nabijgelegen heuvels met wijngaarden en het vergelegen Alpengebergte. Het personeel is zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk. Dit resort voldoet ruimschoots om een aangename verblijfsvakantie te waarborgen! Het restaurant "La Gallina" (de kip) heeft eveneens deze warme inrichting en een terras met een geweldig uitzicht om de gasten het zo aangenaam mogelijk te maken. Ook hier een vriendelijke bediening. Enig minpunt is het eten: de porties zijn te klein en daardoor ook te duur. De kaart is niet afwisselend genoeg (te beperkt) indien men langer dan drie dagen verblijft. De wijnen van het domein dragen niet mijn voorkeur maar dat is een persoonlijke mening.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 21 september 2015 via mobiele applicatie

Prachtige plek, ook gefietst maar voor de prijs en de uitstraling zou ik Gavi aanbevelen.
Zal bedoeld zijn voor mensen die graag teveel uitgeven....

Ben niet vies van betaken maar dan moet er wel wat tegenover staan.

Redelijke kamers die erg veel constructie fouten heeft, en gehorig....
Wijn van een redelijke kwaliteit, niet in verhouding tot de prijs.
Eten wat prima was....

Zoals gezegd, in Gavi zelf zijn betere plekken voor veel minder....

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 1 augustus 2015 via mobiele applicatie

5 dagen gefietst vanuit villa sparina. Mooie uitvalsbasis voor fietsen in schitterende omgeving. Prima maar duur diner, afwisseling met eten in Beer in Gavi raden wij aan. Onze kamer was opgewaardeerd tot suite beneden. Zeer zeer gehorig, je hoort alles van de buren, maar dan ook alles ' s nachts. Overigens verder prima verblijf

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 31 juli 2015

Als je aankomt rijden denk je echt , is dit het nu? Tot dat je binnekomt en alles anders is. Vriendelijke mensen, zeer goede kamers en een fantastisch restaurant met een uitzicht dat echt een wow factor heeft. Bij ondergaande zon. Bijzonder wijnkaart waar je Gavi wijnen op ziet staan die je buiten Gavi niet kunt krijgen. Lekker, verrassen eten met alleen streek producten.
Gasrvrijheid met Italiaanse charme. Je wordt niet van je tafel afgekeen, kom je om 2130 of zelfs nog later kun je gewoon aanschuiven. Top locatie.

Kamertip: Alle kamers zijn goed. Wij hadden 2 suites omdat de rst bezet was. Wees dus op tijd voor een standaard kamer.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 25 juli 2015

Het hotel ligt in een oase van rust! Het hotel en de kamers zijn sfeervol en smaakvol ingericht! Het receptiepersoneel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ze spreken bovendien zeer vlot andere talen dan het Italiaans. Het hotel beschikt over een ondergrondse garage waar de hotelgasten kosteloos gebruik kunnen van maken. Spijtig dat het een eindje wandelen is naar het zwembad! Het pad is bovendien steil en moeilijk behandelbaar door de zanderige ondergrond met keien. Het ontbijt is vrij summier. Er is geen versgeperst fruitsap en een eitje kan enkel op verzoek.

Datum van verblijf: juli 2015