81 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Beoordeeld op 23 augustus 2017

Heel vriendelijke ontvangst, je voelt je meteen erg welkom. Mooie vernieuwde kamers met airco en een mooie ruime badkamer. Iedere middag serveerde Matteo rond 4 uur een mooi fruitbuffet en het ontbijt is geweldig: vrijwel alleen maar zelfgemaakte producten. Overigens centraal gelegen in leuk plaatsje met lekkere restaurantjes en dito wijn!

Datum van verblijf: augustus 2017
hotelalcastello, Proprietario van Hotel Al Castello, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2017

Dear Sir,
you and your group of cycle-tourists have been fantastic! We are happy that you appreciated a lot our Hotel, and also i am satisfied because we are inventing a lot to become more and more bike friendly: the fruit buffet is an example of the services we offer for cycle-tourists, and then shuttle bus, rent a bike, maintenance, baggages transportation etc etc.
Thank you for choosing us!
Matteo

Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een aanrader voor wie in Gavi wil overnachten. De eigenaar (maar ook de rest van het personeel) is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was heel schoon met prima bedden. Het ontbijt was goed, met een goede espresso en lokale lekkernijen die door het personeel zelf werden gemaakt. Beoordeel het hotel niet op de simpele buitenkant, de binnenkant is geweldig!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 februari 2017 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam verblijf, welkome ontvangst door eigenaar, zeer goede persoonlijke service, fijn kleinschalig, erg aan te bevelen.
Karakteristiek klein typisch italiaans dorpje, waar je het echte italiaanse leven ziet met lekkere wijn en eten.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
hotelalcastello, Proprietario van Hotel Al Castello, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2017

Dear Madam,
thank you for writing your review. It is important to have Guests' feedback like yours, and if positive it helps us going forward and continuing with passion and commitment.
We hope to see you again
thank you again
Matteo

Beoordeeld op 4 augustus 2016

Een rustig en aangenaam hotel. La mama en de twee zussen geven je onmiddelijk een gevoel dat je welkom bent. Ze staan steeds voor je klaar. Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt. Voor 15 euro kan je er dineren met primi secondi en dolci.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 6 september 2015

Een zeer goed hotel, goed onderhouden en modern ingericht. De kamer was goed in orde en modern ingericht. Matras was meer dan ok en de kamer is voorzien van airco. Het ontbijt typisch Italiaans, aar alles was voorzien. Vraag wel een kamer met zicht op de plaats, zelf had ik een kamer op de binnenkoer, maar dar ik verbleef voor het werk was het donker als ik in de kamer verbleef. Voldoende parkeerplaatsen voor de deur om de wagen/moto te parkeren.

Kamertip: Vraag een kamer met zicht op de plaats
Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken