“Top restaurant”

Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Chateauneuf-de-Gadagne
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen zeer regelmatig bij dit restaurant eten.
En het stelt ons nooit teleur. Heerlijk eten en de bediening houd alles in de gaten. En een prachtig uitzicht over de Vaucluse.

Datum van bezoek: januari 2024

28 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is perfect, niks op aan te merken, maar het voorgerechtje kwam al terwijl we nog aan het aperitieven waren en het hoofdgerecht kwam ook al vlot daarna….alsof het vlug moest gaan en dat waren we niet gewoon want al meerdere keren bezocht. Het zou dus wat trager mogen…maar heel lekker en het dessert was zeer origineel!

Datum van bezoek: juli 2023
7 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Toprestaurant met vriendelijke bediening, prachtig kader en verfijnd eten. Dit restaurant is het waard even om te rijden.

Datum van bezoek: augustus 2022
12 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds jaren gaan wij dineren in La Maison de Celou. Onze vakantie gaat normaal richting Provence en sedert een 10 tal jaren maakt dit restaurant deel uit van het vakantiegevoel.
De ontvangst die ons jaarlijks te beurt valt is geweldig zowel van de gastvrouw als het personeel.
Tot nu toe altijd zeer lekker gegeten.
Gaan zeker terug naar daar.

Datum van bezoek: juli 2022
15 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was ontegensprekelijk onze beste ervaring na 8 dagen provence ... mooie locatie, vriendelijke en professionele bediening en een bijzonder goede prijs/kwaliteitsverhouding... we begonnen met een lekker aperitief en bijhorende hapjes gevolgd door 2x menu celou, met daarin de foie gras als voorgerecht, gevolgd door een smaakvolle bereiding van lotte en een bijzonder lekker dessert (citroen met hart van vurgin mojito). Voeg daar een lekker glas wijn en koffie aan toe en we konden afronden aan 146€ ... een prima deal ! Echt iets om nog eens over te doen

Datum van bezoek: juni 2022

Reizigers die La Maison de Celou bekeken, bekeken ook

L'Isle-sur-la-Sorgue, Vaucluse

In La Maison de Celou geweest? Deel je ervaringen!