teddie13048
Hoorn, Nederland

Leuk hotel, prachtige stad

Beoordeling van Corte Altavilla
4,0 van 5 bollen10 sep 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Via het reisbureau geboekt. Lastig te vinden, vooral om 1 uur snachts. Hotel bevindt zich midden in het centrum vlakbij de Kathedraal. Plek is fantastisch, hotel voldoet aan de verwachtingen. Helaas sliepen wij onder de keuken waar, begrijpelijk, van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat gewerkt wordt met alle geluidsoverlast van dien. Op eigen initiatief om een kamer ruil gevraagd na het al een x te hebben aangegeven. Alle medewerking dus chapeau daarvoor, beter was na de 1e opmerking te handelen. Al met al goed verblijf op een toplocatie...
Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
letixval, Proprietario van Corte Altavilla, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 26 sep 2019
Beste bezoeker,
dank u voor de toetsing gepubliceerd en geformuleerd als aanvulling op de renovatie van het hotel.
Hartelijk dank voor uw waardevolle suggesties. We zullen proberen om onze diensten te verbeteren en de gasten zorgen voor een betere service.

0.1 km van Corte Altavilla
    3.4 km van Corte Altavilla
    Zwembad
    Meer hotels in Conversano bekijken
    Beoordeeld op 17 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben 3 nachten in dit heerlijke hotel geslapen. We moesten even zoeken om er te komen, maar dan heb je ook wat. De komplete staf is zeer behulpzaam en professioneel. Alles is keurig in orde. Het is een modern, maar zeer sfeervol hotel met op het dak een top restaurant. Het ontbijt is prima verzorgd. Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2019
    letixval, Proprietario van Corte Altavilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2019

Beoordeeld op 27 april 2019 via mobiele applicatie

Aanrader dit verborgen hotel . Tis effe zoeken vooral lastig om met de auto te bereiken . Maar als je er eenmaal bent is het genieten . Kamer is ruim en schoon , goed verzorgd. Het ontbijt is uitgebreid , veel lekkere broodjes en Italiaanse taart. Bediening super attent en altijd vriendelijk . Kortom , een geweldige plek in een prachtig oud, mooi dorpje.

Datum van verblijf: april 2019
    letixval, Proprietario van Corte Altavilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Genoten van ons bezoek aan Corte Altavilla. Mooi oud pand in het midden van Conversano, zeer leuk ingericht en prima kamers. Ontbijt was lekker en uitgebreid, vriendelijke bediening.
    Verbeterpuntjes:
    Op de 3e verdieping zit het restaurant, als je daaronder zit met je kamer kun je nog wel eens wat geschuif horen van stoelen en tafels. Ik ben hier navraag over gaan doen bij receptie, omdat wij het als hinderlijk ervoeren, maar hier werd op gereageerd met dat dit er nou eenmaal bij hoort. Dame achter receptie leefde zich niet in en vond ik niet vriendelijk.
    Geen gratis water op kamer.
    Zwembad op foto's weergegeven is niet toegankelijk alleen tegen betaling.

Conversano is een heel leuk plaatsje wat met name in de avond tot leven komt!

Datum van verblijf: september 2017
    Letizia V, Direttore van Corte Altavilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2017

Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

Sfeervol hotel, gelegen in het oude centrum van Conversano.

Vriendelijk ontvangen en vlotte check-in. We kwamen laat aan maar konden in het restaurant van het hotel nog een heerlijke pasta eten.

Kamer was netjes en bed was comfortabel. Helaas wel een enorme boiler in de kamer die behoorlijk wat lawaai kon maken, ook als wij al zeer lange tijd geen warm water hadden gebruikt.

Parkeren in de buurt is lastig, maar in enkele straten op een paar minuten lopen van het hotel mag gratis geparkeerd worden. Daar is het dus nogal druk... Ook deels onverlicht, wat geen veilige indruk maakte.

Ontbijt is Italiaans, met name wat zoetigheden. Stelt dus niet erg veel voor. De inwendige mens wordt gelukkig bij de lunch en diner in Italië wel goed verwend :-)

Datum van verblijf: mei 2017
    Letizia V, Direttore van Corte Altavilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2017

Beoordeeld op 25 mei 2017

De unieke ligging aan de dom verbergt een super hotel met mooie kamers en een uitstekende welness thermarium in de kelders/gewelven. Excellente keukenn super ontbijt. Wij aten er 2X een degustatiemenu (1x terra, 1x mare) van een uitstekende kwaliteit met een super huiswijn en een lekker grappa Barique 903 achteraf. Het resto dankt zijn succes aan de excellente kok en vooral aan Giuseppe die door zijn enorm engagement en zijn bezorgdheid voor kwaliteit en de tevredenheid van zijn gasten een absolute meerwaarde betekent

Datum van verblijf: mei 2017
    Letizia V, Direttore van Corte Altavilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2017